Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Minns jag fel eller visst var det nån kannibal från Ryssland som blev dömd för några år sen. Han hade munbur i rättssalen

Det är väl den här killen. Han hade ihäl över 50 pers. Dom gjorde en film om polisarbetet som är rätt bra,

nynyd-news.jpg

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gick å köpte mig en Chrysler 😄

..men funderar på en BMW istället.

Får se!

😳

Jag räknade lite, billigast typ 700 dollar för biljett, plus flygresa...blir nog tyvärr liiiiite för dyrt. xD Dessutom krockar det med Dream Theater när dom spelar i Stockholm. Men fy faaaaaan vad kul det hade vart. 🙁

Ska DT spela i Sverige? 😮

Nej, jag har sett dom varje gång dom spelat i Stockholm sen 2005. 🥰 Denna gång ska jag dessutom träffa upp en svenne från Dream Theater-forumet. ☺️

(Ja, jag besöker andra forum ibland, förlåt! 😱 )

Varför ska dom alltid spela i Stockholm. 😠

Jag hängde asmycket på DT-chatten för några år sedan. 😄

Det är mycket spam i pryltråden nu. Akta er så inte memphis tar er i örat.

Någon verkar fortfarande lite purken ser jag. 😛

Får väl ta en titt där då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆

Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂

😄

Jasså vad hade du för motorcross? Hade själv en Yamaha YZ 125cc, 1990 som jag härjade me i yngre dar. Sjukt kul! Och farligt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ville så gärna köra cross när jag var liten. Men jag fick inte 😑

Så jag blev hårdrockare istället. 😑

Aha! Det förklarar varför jag blev synthare! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv blev jag en liten filur!

...vad betyder det? Skulle jag bra gärna vilja veta.... sen.............nångång.

"Filur förkortning av Flying Innovative Low-observable Unmanned Research vehicle. Filur är ett litet enmotorigt och obemannat flygplan tillverkat av SAAB. Filur är föregångare till Neuron." - Wikipedia 2013

http://sv.wikipedia.org/wiki/Filur

Nu vet du 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska DT spela i Sverige? 😮

Varför ska dom alltid spela i Stockholm. 😠

Jag hängde asmycket på DT-chatten för några år sedan. 😄

Jupp, dom kommer i februari. Biljetterna har dock inte släppts än. ☺️

Vadååå för DT-tjaaaaatt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får jag ingen hjälp?

Klart du kan. Skulle rekommendera att du har ett ren/drivet ljud dock som ligger och markerar ackord. Enkla ackord, gärna tvåklanger. Som du sedan klipper in snortajt och mixar dem extremt punchigt. Så de blir en del av kompet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du kan. Skulle rekommendera att du har ett ren/drivet ljud dock som ligger och markerar ackord. Enkla ackord, gärna tvåklanger. Som du sedan klipper in snortajt och mixar dem extremt punchigt. Så de blir en del av kompet.

Bra idé men han kan ju även komplettera med distade guror också. Kan ju bli rivigt som fan 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...