CHAE Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 (redigerat) Tejp stop-FX:en är ball men lite för ofta. Bromsar fel imo och pajar lite av kontinuiteten (även om det är mot slutet av låten) Redigerat 13 augusti 2013 av CHAE
SadamJR Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Det där var ju oxå ett sätt att ta sej förbi finkspärren.
Naymari Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Tung-gung! 😮 Synthen i mitten som kommer in där i kunde bli tjockare. Den innan "droppet" till vänster? eller? Tejp stop-FX:en är ball men lite för ofta. Bromsar fel imo och pajar lite av kontinuiteten (även om det är mot slutet av låten) Var rädd för att det skulle bli för många. att den stoppar på fel ställen var lite det som var meningen jöh! 😮
CHAE Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Ett nidingsdåd. 🥰 Den innan "droppet" till vänster? eller? Var rädd för att det skulle bli för många. att den stoppar på fel ställen var lite det som var meningen jöh! 😮 Fuck knows. Kommer in efter hmmm... 8-10 takter efter introt. Typ. Jaså jaha, jomen dåså. Gillar det inte men "hey" det är ju bara jag. Kör på, krappar 😄
Naymari Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 🥰 Fuck knows. Kommer in efter hmmm... 8-10 takter efter introt. Typ. Jaha! Jo men det ska jag testa 🙂
CHAE Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Jaha! Jo men det ska jag testa 🙂 Kan inget om synthar men kan det vara någon typ av sågtand? 😕 Nåja, lite tjockare och ev lite knarrigare.
Neosus Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Kan inget om synthar men kan det vara någon typ av sågtand? 😕 Nåja, lite tjockare och ev lite knarrigare. ...framför allt korvigare och knaprigare. DE e gott!
CHAE Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 ...framför allt korvigare och knaprigare. DE e gott! Vart hungi' 😠
SadamJR Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 ...framför allt korvigare och knaprigare. DE e gott! Då ska man ha en sån här.
Naymari Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Kan inget om synthar men kan det vara någon typ av sågtand? 😕 Nåja, lite tjockare och ev lite knarrigare. Om jag inte minns helt fel ska det va en sågtand blandat med en fyrkant 🙂
SadamJR Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Kan man ha distgitarr i house? Håller på och plockar med lite loopar. Jag antar att det måste va en del ackordsbyten. Räcker det med dom enklaste ackorden.
D Vibe Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆 Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂
SadamJR Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆 Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂 Du är ett blåbär.
slejnard Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Skulle vilja se sadamjr hoppa stavhopp. Ser det för mitt inre hur han svischar över 6 meter i ett hu. 😄
Naymari Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆 Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂 Jag ville så gärna köra cross när jag var liten. Men jag fick inte 😑 Så jag blev hårdrockare istället. 😑
Neosus Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 😑 HELA LÄNGSTA I TIOKAMP! 😆 Jag skulle vilja titta in i din hjärna. 😄😛 ...eller nä förresten! 😱
Naymari Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 HELA LÄNGSTA I TIOKAMP! 😆 Jag är bara med om Grahn tävlar i Speedos. 😠 Uh, va?
SadamJR Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Skulle vilja se sadamjr hoppa stavhopp. Ser det för mitt inre hur han svischar över 6 meter i ett hu. 😄 Det vore meningslöst. Världsrekordet är 6.15 och det skulle jag aldrig klara.
slejnard Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 😑 Jag skulle vilja titta in i din hjärna. 😄😛 ...eller nä förresten! 😱 Gott va Höll jag på å säga 😳
Recommended Posts