Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Tejp stop-FX:en är ball men lite för ofta. Bromsar fel imo och pajar lite av kontinuiteten (även om det är mot slutet av låten)

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tung-gung! 😮

Synthen i mitten som kommer in där i kunde bli tjockare.

Den innan "droppet" till vänster? eller?

Tejp stop-FX:en är ball men lite för ofta. Bromsar fel imo och pajar lite av kontinuiteten (även om det är mot slutet av låten)

Var rädd för att det skulle bli för många.

att den stoppar på fel ställen var lite det som var meningen jöh! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett nidingsdåd.

🥰

Den innan "droppet" till vänster? eller?

Var rädd för att det skulle bli för många.

att den stoppar på fel ställen var lite det som var meningen jöh! 😮

Fuck knows. Kommer in efter hmmm... 8-10 takter efter introt. Typ.

Jaså jaha, jomen dåså. Gillar det inte men "hey" det är ju bara jag. Kör på, krappar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆

Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆

Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂

Du är ett blåbär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur komiskt är det inte att jag lyckades stuka foten mitt framför en blåbärsplockare när jag i princip premiärcyklade på min fina mountainbike som jag köpte igår? 😆

Tror jag är lite övermodig för att jag körde enduro/motocross som barn och fram till typ sjutton-arton... 🙂

Jag ville så gärna köra cross när jag var liten. Men jag fick inte 😑

Så jag blev hårdrockare istället. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...