Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nja 10 papp! Rena skiten när den brakar ihop!

..men hittade en sjysst BMW för 16! Tror jag ska byta in Chryslern.

Redigerat av Neosus
Postat

Det där är en Dodge Viper. Relativ långt ifrån både BMW och Chrysler. 😑

Den hette dodge från början, men bytte sedan namn til chrysler, så det så.

Postat

Akffe på det?

☺️😑

1. Akkeguran har lite väl nya strängar på sig. Den känns för bright. Jag skulle dock se över sångarret lite. Fraseringen på vissa linjer. (Tänker främst på "det är nu jag behöver det som mest") Jobba lite på att få stämmorna tajtare. Sången ska upp i volym lite när kicken kommer in. Annars ör det ganska gött. Kicken kanske är lite väl modern för detta ändamålet. Jag skulle sikta mer på en kick med frontskinn utan hål som är relativt bumlig i mellanregistret. Spelad med filthammare. Så den inte blir så klickig.

Annars är det bra! I början får jag lite Oh Laura- Release me vibbar av akkarna!

2. trummorna skulle jag släppa komprimeringen lite på. och kanske sänka delayet på sången en skvätt. Orgeln får du all min kärlek för. 🥰 Outrot är lite väl skarpt. Tycker du ska låta något reverb / delay ringa lite. Annars är det en ball låt! 🙂

Postat (redigerat)

Den hette dodge från början, men bytte sedan namn til chrysler, så det så.

Chrysler äger Dodge. Men den är fortfarande tillverkad av Dodge SRT Viper 2013. 😑

Redigerat av Naymari
Postat

Chrysler äger Dodge. Men den är fortfarande tillverkad av Dodge SRT Viper 2013. 😑

Det är tydligen bara i vissa länder som den kallas för chrysler. Dodge låter ju klart

tuffare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.