Pico Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Men knulla en bäver i ärslet! Åååh vad jobbigt att jag glömt snuset på jobbet!
Pico Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Jobbigt läge! ...att knulla en bäver alltså. Jao... här sitter jag och hänger läpp. Inte för att jag skulle vara speciellt putt. Jag har bara inget att stötta upp läppen med. Coolaste bilen i landet? Då skall den parkeras i kallgaraget kylen. *slap self*
Naymari Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Kusinen min var här idag! Proddade lite på hans house-projekt. Blev helt okej även fast jag aldrig proddat house förr 😑 Vi ska göra klart det sista imöra!
SadamJR Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Kusinen min var här idag! Proddade lite på hans house-projekt. Blev helt okej även fast jag aldrig proddat house förr 😑 Vi ska göra klart det sista imöra! Med enminutsintro och drop?
CHAE Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Med enminutsintro och drop? That's teh way to gå 😑
Naymari Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Lägger du ut den sen? Han gör nog, då länkar jag 😑 kan dropboxen upp något imorgon kanske 😑
SadamJR Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Han gör nog, då länkar jag 😑 kan dropboxen upp något imorgon kanske 😑 Bra. Försöker luska ut hur det här med house funkar.
Naymari Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 (redigerat) Bra. Försöker luska ut hur det här med house funkar. Målet med house är att få vita mäniskor att supa sig fulla och "dansa". Det ska vara lätt att nynna /sjunga till. och det ska gå och hoppa i takt till musiken. Därav 125-128 bpm. det ska även vara enkelt för en DJ att mixa in den i sitt set. Därav mirakulöst meningslösa intron / outron. Därför det relativt ofta finns radio edits. Redigerat 12 augusti 2013 av Naymari
slejnard Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Tre plus tre är hus Tre plus två är kåk Två plus fyra är torn I maxiyatzy vs. Hus- house
Naymari Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Tre plus tre är hus Tre plus två är kåk Två plus fyra är torn I maxiyatzy vs. Hus- house Vårat maxiyatzy är norskt. Så där heter det "Store hus", "lille hus" och "tårn" 😑
SadamJR Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Målet med house är att få vita mäniskor att supa sig fulla och "dansa". Det ska vara lätt att nynna /sjunga till. och det ska gå och hoppa i takt till musiken. Därav 125-128 bpm. det ska även vara enkelt för en DJ att mixa in den i sitt set. Därav mirakulöst meningslösa intron / outron. Därför det relativt ofta finns radio edits. Jag fattar inte detta med uppehållen utan rytm i låtarna. Skrev om det i en annan tråd, och blev nästan idiotförklarad, och fick veta att jag inte vet hur det går till på ett dansgolv, och det vet jag ju inte heller. Tycker att det låter konstigt om det ska gå till på nåt visst sätt.
Neosus Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Målet med house är att få vita mäniskor att supa sig fulla och "dansa". Det ska vara lätt att nynna /sjunga till. och det ska gå och hoppa i takt till musiken. Därav 125-128 bpm. det ska även vara enkelt för en DJ att mixa in den i sitt set. Därav mirakulöst meningslösa intron / outron. Därför det relativt ofta finns radio edits. 132 är bra oxå! Det svänger som fn då! Gunatt! 🙂
Memphis Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 (redigerat) Idag har jag fått meka i testlabbet, det var kul. Gymmade och fick typ whiplash-skada i nacken när jag körde bicepscurl. 😳 Aldrig hänt, har fortfarande jätteont. Fick en dator av min inneboende, en lite äldre bärbar som han inte använder. Gött kött! 😄 Edith, det e ju jag som är hans inneboende, inte tvärtom. Va e han då, kombo? 😳 Redigerat 12 augusti 2013 av Memphis
Naymari Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 132 är bra oxå! Det svänger som fn då! Gunatt! 🙂 132 är mer electro än house. Men ja. Alla bpm är bra, egentligen.
Fidden Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Edith, det e ju jag som är hans inneboende, inte tvärtom. Va e han då, kombo? 😳 Du bor i hans lägenhet och han ger dig presenter. Vad fan tror du han är?
Memphis Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Du bor i hans lägenhet och han ger dig presenter. Vad fan tror du han är? xD 😛
Recommended Posts