Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jobbigt läge!

...att knulla en bäver alltså.

Jao... här sitter jag och hänger läpp. Inte för att jag skulle vara speciellt putt. Jag har bara inget att stötta upp läppen med.

Coolaste bilen i landet?

Då skall den parkeras i kallgaraget kylen.

*slap self*

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra. Försöker luska ut hur det här med house funkar.

Målet med house är att få vita mäniskor att supa sig fulla och "dansa". Det ska vara lätt att nynna /sjunga till. och det ska gå och hoppa i takt till musiken. Därav 125-128 bpm.

det ska även vara enkelt för en DJ att mixa in den i sitt set. Därav mirakulöst meningslösa intron / outron. Därför det relativt ofta finns radio edits.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Målet med house är att få vita mäniskor att supa sig fulla och "dansa". Det ska vara lätt att nynna /sjunga till. och det ska gå och hoppa i takt till musiken. Därav 125-128 bpm.

det ska även vara enkelt för en DJ att mixa in den i sitt set. Därav mirakulöst meningslösa intron / outron. Därför det relativt ofta finns radio edits.

Jag fattar inte detta med uppehållen utan rytm i låtarna. Skrev om det i en annan tråd, och blev nästan idiotförklarad, och fick veta att jag inte vet hur det går till på ett dansgolv, och det vet jag ju inte heller. Tycker att det låter konstigt om det ska gå till på nåt visst sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Målet med house är att få vita mäniskor att supa sig fulla och "dansa". Det ska vara lätt att nynna /sjunga till. och det ska gå och hoppa i takt till musiken. Därav 125-128 bpm.

det ska även vara enkelt för en DJ att mixa in den i sitt set. Därav mirakulöst meningslösa intron / outron. Därför det relativt ofta finns radio edits.

132 är bra oxå! Det svänger som fn då!

Gunatt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag fått meka i testlabbet, det var kul.

Gymmade och fick typ whiplash-skada i nacken när jag körde bicepscurl. 😳 Aldrig hänt, har fortfarande jätteont.

Fick en dator av min inneboende, en lite äldre bärbar som han inte använder. Gött kött! 😄

Edith, det e ju jag som är hans inneboende, inte tvärtom. Va e han då, kombo? 😳

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...