Linus Postat 2 februari 2013 Trådstartare Postat 2 februari 2013 Den var nog ok ändå, men svårt att avgöra när ingen hade den inkopplad. Lite plastig feeling får man nog leva med. 49 tangenter? Eller 61?
slejnard Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Den va bra Linus! Kul med nytt fiddenskii! Gott me kaffe Grahn! Den va sådär D-Vibe! Gott ni andra! Jag har skottat tak! Jobbigt! Hur många utropstecken blev det!
Fidden Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 tjitt, femetta! Det måste ju bli ett inlägg om speedway 😮
Fidden Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 jävlar vad jag gått idag. Stockholm är för stort 😏 eller också är jag för snål som tänkte att jag inte ville köpa tunnelbanebiljetter xD
Zakyath Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 det är dyrt med biljetter under korta tider i stockholm... kör man typ terminsbiljetter och så är det sjukt billigt
SadamJR Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Nu äre beschtällt! jävlar vad jag gått idag. Stockholm är för stort 😏 eller också är jag för snål som tänkte att jag inte ville köpa tunnelbanebiljetter xD Vilken modell blev det? Har läst att det inte går att köpa biljett.
Fidden Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 det blev 61 tangentaren. det där med att inte sälja biljetter låter som en ohållbar lösning i längden 😕
Fidden Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Härligt, då får du ju gott och väl plats med dina 2 tummar!
D Vibe Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 (redigerat) Härligt, då får du ju gott och väl plats med dina 2 tummar! Minst sagt.. 😛 Nej men skämt åsido så tycker jag att fullstora surfplattor är lite väl klumpiga. Därför tänkte jag mig något mellanting mellan en sån och en smartphone i "vanlig" storlek. Redigerat 2 februari 2013 av D Vibe
D Vibe Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Är det inte sådana mobiler de håller på att utveckla? Fattar inte riktigt hur de ska göra med batteriet bara...
Fidden Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 och processorn... och alla andra komponenter... fast det är iofs bara batteriet som tar mycket plats. men den skulle ju bli hållbar iallafall.
Zakyath Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 tror jag ska försöka spela in min nya gitarr imorgon 🙂 tror ni det kan vara en god idé att ställa stärkaren på golvet och köra en kondensator någon meter bort med en soffa bakom? rummet har ganska dålig akustik men vill ha lite fetare ljud än det som är precis vid grillen
Neosus Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Testa olika positioner först så hör du vad som funkar bäst.
SadamJR Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Så länge du inte ställer soffan emellan blir det nog bra.
D Vibe Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Ställ högtalaren i trappuppgången, om du bor i hyreshus 😑 Testa olika positioner först så hör du vad som funkar bäst. 😮
Zakyath Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 nja villa här, kan ju ta och micka upp vanliga trappen 😑 tycker det är så olidligt att hålla på och testa olika micpositioner när man spelar själv
Zakyath Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 hehe men det är så krångligt, ena min inspelningsport har börjat spraka och ha sig också så kan bara spela in en mick i taget 😏
Recommended Posts