Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det går nog åstadkomma vad än det är de efterfrågar med formateringen i andra program menneh... 1200kr är väl ändå hyfsat överkomligt.

Jag har bara druckit en kopp kaffe idag. Måste justeras!

Postat (redigerat)

Det går nog åstadkomma vad än det är de efterfrågar med formateringen i andra program menneh... 1200kr är väl ändå hyfsat överkomligt.

Jag har bara druckit en kopp kaffe idag. Måste justeras!

Skit samma. Jag kan office-paketet bättre än något annat office-program. Och så slipper jag krångla.

Och jag har bara iWork i Paddan. Såatteh.. 😑

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

På jobbet sitter vi me Office 2003 xD

Är det föregångaren till office '10? Eller fanns där en emellan? Redigerat av Naymari
Postat

Nu börjar det tokåska 😮 JEVVLA JEVVLA! Moa vaknade av åsk-knallen 🙁 Hon kanske ska ha sin Åsk-nalle då? 😕😳

FACK THE ÅSKKNALL 😠🙁

Postat

På mitt jobb har vi börjat gå över (kanske redan är "övergångna" redan, det lär jag märka på måndag) till senaste Office-programmen. Dom ser ut som skit. Vitt, platt, tråkigt, otydligt.

Microsoft_Outlook_2013_Inbox.jpg

Det här var mycket bättre.

Outlook2010ScreenShot.png

Postat

På mitt jobb har vi börjat gå över (kanske redan är "övergångna" redan, det lär jag märka på måndag) till senaste Office-programmen. Dom ser ut som skit. Vitt, platt, tråkigt, otydligt.

Microsoft_Outlook_2013_Inbox.jpg

Det här var mycket bättre.

Är det dedära 365 tjofräset?

Postat (redigerat)

Ah. Isåfall, ja.

Jag just nu:

enhanced-buzz-14437-1334695494-25.jpg

Och DÄR har vi anledningen till att alltid har en tom flaska i närheten av sängen. 😱

Redigerat av Naymari
Postat

Rödlök är rätt så gott i sallader!

...vafan händer? Jag har sålt bilen, börjat promenera och käkar sallad!! 😮 :o 😮

Sluta vara så jävla nyttig, annars får du smisk! 😠

Postat (redigerat)

Rödlök är rätt så gott i sallader!

...vafan händer? Jag har sålt bilen, börjat promenera och käkar sallad!! 😮 :o 😮

Rödlök är gött!

Jag har som mål att äta bättre när jag flyttar. och jag kommer ju typ cykla överallt 😑

Redigerat av Naymari
Postat

if-facebook-existed-during-world-war-2.jpg

😆

Jag salivsprutskrattade så att sambon bad mig hålla käften 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.