Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😆

Edit. 😱

😮

😆

Fuck finans-/bostadskrascher och liknande... Det finns sånt som verkligen spelar roll!

haha, ja läste också det. Vi i Sverige har det inte lätt alltså. xD
Postat

Allt är skit har jag kommit på nu!

...men jag tror Studio One är stabilt! 😑

Fan nu är jag billös!

Känns konstigt! 🙁

Fuck finans-/bostadskrascher och liknande... Det finns sånt som verkligen spelar roll!

Ja herre gud alltså!

Vilken katastrof! 🙁

Postat

Allt är skit har jag kommit på nu!

...men jag tror Studio One är stabilt! 😑

Fan nu är jag billös!

Känns konstigt! 🙁

Ja herre gud alltså!

Vilken katastrof! 🙁

Men studio one har inga bra syntar. Då blir det ett utlägg till. Vad fick du för bilen?

Postat

Kanske ska starta strösselfabrik! 😮

Postat

Nu börjar det tokåska 😮 JEVVLA JEVVLA! Moa vaknade av åsk-knallen 🙁 Hon kanske ska ha sin Åsk-nalle då? 😕😳

Postat

Och jag har funderat på cubase eller studio one i ett halvår nu, men jag vet inte heller.

Studio Ones enda fördel i min bok är exporteringsmöjligheterna. Att man kan tagga filer redan vid export.

Annars skulle jag nog valt cubase.

Postat

Köpte en massa kläder, 2 par skor, Office program och en skrivare idag! 😮

Herrejesus vad Office-paketet är svinigt dyrt. 1249:- och så funkar det bara på EN dator?!? Vad är det för tossigt hittepå?

Postat

Jag hoppas för allt i världen att ni alla har sett den filmen?

Faktiskt bara typ halva eller nå sånt. Har tänkt jag skulle se resten menneh... inte blitt av ännu.
Postat

Köpte en massa kläder, 2 par skor, Office program och en skrivare idag! 😮

Herrejesus vad Office-paketet är svinigt dyrt. 1249:- och så funkar det bara på EN dator?!? Vad är det för tossigt hittepå?

Är det med en studentlicens? Libre office kör jag själv och det är gratis.
Postat (redigerat)

Är det med en studentlicens? Libre office kör jag själv och det är gratis.

Yepskeps. Känns sådär om jag ska skriva uppsatser på runstenar liksom 😑

Eller ja. Home/Student licens heter den. Men jag tycker det är mest idiotiskt att det bara fungerar på en dator.

Slår man ut 1249pix på 3 år är det nästan värt det. Det är en bättre deal än kursliteraturen för 1 termin.

Redigerat av Naymari
Postat

Yepskeps. Känns sådär om jag ska skriva uppsatser på runstenar liksom 😑

Eller ja. Home/Student licens heter den. Men jag tycker det är mest idiotiskt att det bara fungerar på en dator.

Slår man ut 1249pix på 3 år är det nästan värt det. Det är en bättre deal än kursliteraturen för 1 termin.

LibreOffice är runsten? Du kan va runsten!
Postat

Studio Ones enda fördel i min bok är exporteringsmöjligheterna. Att man kan tagga filer redan vid export.

Annars skulle jag nog valt cubase.

Har fått för mej att jag vill arbeta med loopar, och där är studio one mycket smidigare. Media bay tycker jag är något av en mardröm.

Postat

Faktiskt bara typ halva eller nå sånt. Har tänkt jag skulle se resten menneh... inte blitt av ännu.

Den har jag inte sett nej 😑

Är ni helt tossiga eller? Det är ju typ roligaste filmen. 😄

xD
Postat

Ja! 😛

Nej, men universitet är ofta väldigt kinkiga på typsnitt och formatering och sådant i textdokument. Så då får man ju ha det liksom. iWork har inte "rätt" formatering från början. Det fick jag skit för redan i gymnasiet.

Eller vad det nu är som skiljer dem åt. Jag fattar ingenting.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.