Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Det tror jag inte. Tycker bara att deras val av nyheter är ytliga och tomma på innehåll. Även väldigt skrikiga och missvisande rubriker bara för att locka folk att klicka, för att generera mer pengar från annonsörer. Ingen kvalitativ journalistik i artiklarna vilket andra tidningar har som tex DN. Den läser jag istället. Är väl en smaksak.

Håller helt med dig. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt tokfa...nej jag menar memfan! 😄

Jag tänkte bygga upp en ny dator själv. Började med att köpa en fractal design r4 men sedan vettifan vad man ska handla...

Ska ju kanske handla en bil istället! 🤪 😊 😱

😛 Min dator byggde jag för 5 år sedan och den håller fortfarande gott o väl. Quadcore på 2,7 och 8gb ram. Har iofs uppdaterat grafikkortet en gång.
Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Min dator byggde jag för 5 år sedan och den håller fortfarande gott o väl. Quadcore på 2,7 och 8gb ram. Har iofs uppdaterat grafikkortet en gång.

Jag sitter med något liknande och det har väl funkat rätt bra så här långt. Den har dock börjat knäa för en del labbar jag gör med virtuella burkar.

Vad var det för skvaller?

Typ hur dessa personer är och hur de arbetar osv.

Eller hur de har upplevts av vissa kanske är en mer rättvis beskrivning då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Var faktiskt på netonnet alldeles nyligen, höll i en lådda med moderkort och kände impulserna skölja över mig... gav impulserna stryk, drog på rusta och köpte sopsäckar och nu skall jag dräpa dessa impulser, stycka dem, stoppa i sopsäckar och bära ut dem till skogen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter med något liknande och det har väl funkat rätt bra så här långt. Den har dock börjat knäa för en del labbar jag gör med virtuella burkar.

Vaddå för labbar? Typ simuleringar du gör på jobbet? Eller har du ett hemligt forskningslabb hemma där du kolliderar protoner med varandra för att hitta Higgs partikel?

Var faktiskt på netonnet alldeles nyligen, höll i en lådda med moderkort och kände impulserna skölja över mig... gav impulserna stryk, drog på rusta och köpte sopsäckar och nu skall jag dräpa dessa impulser, stycka dem, stoppa i sopsäckar och bära ut dem till skogen.

😆 Och slutligen gräva ner dom? 😛 Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vaddå för labbar? Typ simuleringar du gör på jobbet? Eller har du ett hemligt forskningslabb hemma där du kolliderar protoner med varandra för att hitta Higgs partikel? [/size]

😆 Och slutligen gräva ner dom? 😛

Nu har jag sagt för mycket om för mycket. Måste skaffa fler sopsäckar... Götet saru, visst?

Seriöst dårå... Man är ju en nörd i själ och hjärta så oavsett om det är kunskaper man har nytta av i jobbet eller ej så hade jag grejat och labbat osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag sagt för mycket om för mycket. Måste skaffa fler sopsäckar... Götet saru, visst?

xD
Seriöst dårå... Man är ju en nörd i själ och hjärta så oavsett om det är kunskaper man har nytta av i jobbet eller ej så hade jag grejat och labbat osv.

☺️

***

En smiley säger mer än 1000 ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är också nörd i själ o hjärta. En roligt exempel är ju när jag hade tjej och nördade med min Rubiks kub och entusiastiskt förklarade hur det funkar. xD Jag behöver nog en lika nördig tjej tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var typ 10-12 år så satt jag på mitt rum skruvade isär apparater och analyserade. Satt o konstruerade o designade saker, gjorde ritningar och byggde dom. Nu såhär cirkus 13 år senare så har jag det som yrke. ☺️

Mitt ex blev sur på mig när jag började lyssna på hennes favoritband och inom en månad visste mer om dom än henne, trots att hon lyssnat på dom sen högstadiet. xD

xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Minns du att det var du som hittade bilen jag köpte senast. xD

Typ 2009 eller 10. Så kom jag på att jag behövde en bil och du letade upp en Mitsubishi Eclipse på blocket som jag köpte 3 timmar senare. xD

Men den pajade helt ett halvår senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...