Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Spotify blir ju bara bättre och bättre! Älskar de nya musikrekommendationerna de gör på förstasidan, som baseras på vad man lyssnat på tidigare. Blev precis tipsad av Emiliana Torrini, som är riktigt jäkla skön. Påminner om Kate Walsh som jag lyssnat på mycket på.

En av mina favoriter, speciellt en av hennes skivor, tror den heter fishermans wife eller nåt. Mysig så in i bomben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det några filmer då?

Det blev inte en enda film. Trodde det skulle dyka upp en med memphis där han spelade nyckelharpa eller nåt med ett sånt där äckligt hånflin på läpparna.

Ja det var synd. Inte ens jag fick ihop nån, började på en men hann inte klart.

Å andra sidan så föreslog jag initialt att vi skulle posta klipp varannan fredag. För det kanske blir för tätt inpå med varje.

Vi siktar på nästa Fredag då, vill banne mig se ett par klipp då!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

En av mina favoriter, speciellt en av hennes skivor, tror den heter fishermans wife eller nåt. Mysig så in i bomben.

Där ser man! ☺️ Det är extremt sällan jag träffar på någon som också lyssnar på henne. Hon är ju ändå rätt så stor, åtminstone i Storbritanien.

Jag och du Fidden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller oxå är du för fin i kanten.

Det tror jag inte. Tycker bara att deras val av nyheter är ytliga och tomma på innehåll. Även väldigt skrikiga och missvisande rubriker bara för att locka folk att klicka, för att generera mer pengar från annonsörer. Ingen kvalitativ journalistik i artiklarna vilket andra tidningar har som tex DN. Den läser jag istället. Är väl en smaksak. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

5092 inlägg i Flashback-tråden om tjejen som sköts te döds på perrongen här i stan, 20 juli, eller när det var. Inte mycket matnyttigt snack om fallet i fråga men det kom lite skvaller om polisnurker som utreder och det såg förbenat trovärdigt och exakt ut. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

5092 inlägg i Flashback-tråden om tjejen som sköts te döds på perrongen här i stan, 20 juli, eller när det var. Inte mycket matnyttigt snack om fallet i fråga men det kom lite skvaller om polisnurker som utreder och det såg förbenat trovärdigt och exakt ut. xD

Polisnurker?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...