Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fick ett välkomst-mejl från lektorn på musikinstitutet. Välkomnade mig till introduktionsmötet den 30:e 😑

Spam! 😄
Postat

Nästa fredag då.

Nej fan! Mer som så här att jag inte utesluter att det skulle kunna hända någon gång. <filsmink>
Postat

Nej fan! Mer som så här att jag inte utesluter att det skulle kunna hända någon gång. <filsmink>

Längre fram i livet. Först ska man ha en kamera.

Postat

Längre fram i livet. Först ska man ha en kamera.

En kamera är ett bra första steg.

Jag ser framför mig Picos avatar med en gitarr i famnen. xD

Om nu alla andra också gör det så är den här saken ur världen. xD
Postat

Oggy är epic btw... känns som att det är läge för Oggy and the cockroaches och somna i soffan. Meh, fredagar var utan tvekan mer spännande för 10-15 år sedan.

Postat

Håll dina bröst på svenska..... 😊

Hmm... så fick man lust att lyssna på Garbage Pailkids helt plötsligen.
Postat

Hmm... så fick man lust att lyssna på Garbage Pailkids helt plötsligen.

Men då det är i princip omöjligt att hitta just den låten jag tänkte på får det bli annan punk, uhm... i form av old school hard core. Troligen en av de absolut bästa låtarna någonsin, alla genrer.

http://www.youtube.com/watch?v=phul1y36MMo

Postat

United states of bacon är ett program på Discovery som jag blir både äcklad och hungrig av... Får nog bli Oggy ändå.

Postat

Syrran och hennes sambo har skaffat katt. Så skrev han ut på Facebook: "Nu blir vi 3 <3"

Så fantastiskt missvisande då 80% av kommentarerna trodde det gällde något helt annat 😆

Postat

Syrran och hennes sambo har skaffat katt. Så skrev han ut på Facebook: "Nu blir vi 3 <3"

Så fantastiskt missvisande då 80% av kommentarerna trodde det gällde något helt annat 😆

Bra 😆 Han fejsrejpade sig själv där... 🙂

Postat

Ska banne mig skriva en insändare i lokaltidningen! Ska en rekoderlig man som betalar skatt inte kunna sitta på sin egen uteplats och sippa lite kallt vitt vin utan att höra skränet från Per Gessles dussinpopband med nickedockors publikskrän? 😠

Joråsåatteh.. Kylig kväll, inte sant? Hrm.

Postat

Ska banne mig skriva en insändare i lokaltidningen! Ska en rekoderlig man som betalar skatt inte kunna sitta på sin egen uteplats och sippa lite kallt vitt vin utan att höra skränet från Per Gessles dussinpopband med nickedockors publikskrän? 😠

[...]

Gubbe! 😠😛

Postat (redigerat)

Joråsåatteh.. Kylig kväll, inte sant? Hrm.

Ta bort käppen från lilltån och ta lite laxeringsmedel!

De får faktiskt lira fram till kl.1 😑

Edith: eftersom det är text är det väl bäst att lägga till sarkasm-alert

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

☺️ .. det är en klassiker att skriva en insändare när man är missnöjd med något 😛

.. Sommarcidertjejtjej, sommarcider.

Redigerat av D Vibe
Postat

☺️ .. det är en klassiker att skriva en insändare när man är missnöjd med något 😛

.. Sommarcidertjejtjej, sommarcider.

Och avsluta med "/Missnöjd" eller något sådant fall i fall någon skulle slå upp ens namn. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.