Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Fick ett välkomst-mejl från lektorn på musikinstitutet. Välkomnade mig till introduktionsmötet den 30:e 😑
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Fick ett välkomst-mejl från lektorn på musikinstitutet. Välkomnade mig till introduktionsmötet den 30:e 😑 Spam! 😄
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Ska du inte göra en film pico? Nej... inte idag i alla fall.
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Nästa fredag då. Nej fan! Mer som så här att jag inte utesluter att det skulle kunna hända någon gång. <filsmink>
SadamJR Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Nej fan! Mer som så här att jag inte utesluter att det skulle kunna hända någon gång. <filsmink> Längre fram i livet. Först ska man ha en kamera.
Micke H Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Jag ser framför mig Picos avatar med en gitarr i famnen. xD
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Längre fram i livet. Först ska man ha en kamera. En kamera är ett bra första steg. Jag ser framför mig Picos avatar med en gitarr i famnen. xD Om nu alla andra också gör det så är den här saken ur världen. xD
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Fast, då det gäller tecknade figurer så är jag nog egentligen mer lik denna:
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Oggy är epic btw... känns som att det är läge för Oggy and the cockroaches och somna i soffan. Meh, fredagar var utan tvekan mer spännande för 10-15 år sedan.
Micke H Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Försök inte smita nu, Picolito! Vi vill se dig smeka lite instrument! 😄
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Försök inte smita nu, Picolito! Vi vill se dig smeka lite instrument! 😄 Please, do hold your breath! xD
Neosus Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Please, do hold your breath! xD Håll dina bröst på svenska..... 😊
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Håll dina bröst på svenska..... 😊 Hmm... så fick man lust att lyssna på Garbage Pailkids helt plötsligen.
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Hmm... så fick man lust att lyssna på Garbage Pailkids helt plötsligen. Men då det är i princip omöjligt att hitta just den låten jag tänkte på får det bli annan punk, uhm... i form av old school hard core. Troligen en av de absolut bästa låtarna någonsin, alla genrer. http://www.youtube.com/watch?v=phul1y36MMo
Pico Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 United states of bacon är ett program på Discovery som jag blir både äcklad och hungrig av... Får nog bli Oggy ändå.
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Syrran och hennes sambo har skaffat katt. Så skrev han ut på Facebook: "Nu blir vi 3 <3" Så fantastiskt missvisande då 80% av kommentarerna trodde det gällde något helt annat 😆
SadamJR Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Har en kompis som gillar dom där kackerlackorna. Har aldrig förstått mej på dom själv.
CHAE Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Syrran och hennes sambo har skaffat katt. Så skrev han ut på Facebook: "Nu blir vi 3 <3" Så fantastiskt missvisande då 80% av kommentarerna trodde det gällde något helt annat 😆 Bra 😆 Han fejsrejpade sig själv där... 🙂
D Vibe Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Ska banne mig skriva en insändare i lokaltidningen! Ska en rekoderlig man som betalar skatt inte kunna sitta på sin egen uteplats och sippa lite kallt vitt vin utan att höra skränet från Per Gessles dussinpopband med nickedockors publikskrän? 😠 Joråsåatteh.. Kylig kväll, inte sant? Hrm.
CHAE Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Ska banne mig skriva en insändare i lokaltidningen! Ska en rekoderlig man som betalar skatt inte kunna sitta på sin egen uteplats och sippa lite kallt vitt vin utan att höra skränet från Per Gessles dussinpopband med nickedockors publikskrän? 😠 [...] Gubbe! 😠😛
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 (redigerat) Ska banne mig skriva en insändare i lokaltidningen! Ska en rekoderlig man som betalar skatt inte kunna sitta på sin egen uteplats och sippa lite kallt vitt vin utan att höra skränet från Per Gessles dussinpopband med nickedockors publikskrän? 😠 Joråsåatteh.. Kylig kväll, inte sant? Hrm. Ta bort käppen från lilltån och ta lite laxeringsmedel! De får faktiskt lira fram till kl.1 😑 Edith: eftersom det är text är det väl bäst att lägga till sarkasm-alert Redigerat 9 augusti 2013 av Naymari
D Vibe Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 (redigerat) ☺️ .. det är en klassiker att skriva en insändare när man är missnöjd med något 😛 .. Sommarcidertjejtjej, sommarcider. Redigerat 9 augusti 2013 av D Vibe
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 ☺️ .. det är en klassiker att skriva en insändare när man är missnöjd med något 😛 .. Sommarcidertjejtjej, sommarcider. Och avsluta med "/Missnöjd" eller något sådant fall i fall någon skulle slå upp ens namn. 😛
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 (redigerat) Natthumor Redigerat 9 augusti 2013 av Naymari
Recommended Posts