Memphis Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 glöm inte att fixa en fredagsvideo! 😮 Hade banne mig glömt! Ehh, får slänga ihop något imorn. 😄
SadamJR Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Ingen alls! Allt är kanon här, alla problem jag haft senaste tiden är lösta nu så nu känns allt jävligt gött. Hur är det själv? Min skärm håller på att gå åt helvete.
Memphis Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Min skärm håller på att gå åt helvete. Okej. Låter åt helvete. Men hur är det själv?
Zakyath Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 😮 Hade banne mig glömt! Ehh, får slänga ihop något imorn. 😄 det hoppas jag verkligen 😠
Memphis Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 det hoppas jag verkligen 😠 Då förväntar jag mig något från dig då. 😠
SadamJR Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Okej. Låter åt helvete. Men hur är det själv? Det är som vanligt ungefär.
Memphis Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Det är som vanligt ungefär. Okej, känns bra att fråga iaf. You never know.
D Vibe Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Nej! De hade någon lax& spenat lasange som jag testade. Det var ruskigt gott. 🙂 Gott! 😮 <- skyffla in mat-smiley!
slejnard Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Vore gott! Ska föreslå utelunch för sambon. Få se då. Hon är på massage så jag längstar/väntar.
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Vore gott! Ska föreslå utelunch för sambon. Få se då. Hon är på massage så jag längstar/väntar. Testa lax & Spenatlasangen på ikea. Extrem hit!
slejnard Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Testa lax & Spenatlasangen på ikea. Extrem hit! Ska testa nästa gång! Nu bäre av till stugan. Man blir stark av spenat. Yessöriii. 😑
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Demade hela ik multi:s t-racks utbud. Hittat 3 pluggar som jag gillade. 😑
Naymari Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 (redigerat) Vilka då då? 😑 White Channel Opto Compressorn Och den nya 33609 klonen. De 2 siste kommer nog hamna på inköpslistan. Väldigt bra pluggar. Kanalstrippen kan jag nog hoppa dock 😑 Så nu är de 2, Slates Buss compressorer och Softtubes Decapitator på listan. 🙂 Är de jag "behöver" utöver komplete paketet samt stock-pluggarna Redigerat 9 augusti 2013 av Naymari
Memphis Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 (redigerat) Spotify blir ju bara bättre och bättre! Älskar de nya musikrekommendationerna de gör på förstasidan, som baseras på vad man lyssnat på tidigare. Blev precis tipsad av Emiliana Torrini, som är riktigt jäkla skön. Påminner om Kate Walsh som jag lyssnat på mycket på. Redigerat 9 augusti 2013 av Memphis
Zakyath Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 själv beklagade jag mig över hur usel samma tjänst var bara häromdagen 😄
SadamJR Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 Spotify blir ju bara bättre och bättre! Älskar de nya musikrekommendationerna de gör på förstasidan, som baseras på vad man lyssnat på tidigare. Blev precis tipsad av Emiliana Torrini, som riktigt jäkla nice. Påminner om Kate Walsh som jag lyssnat på mycket på. Jo det där är bra, fast ibland blir det väldigt konstigt. Det där med liknande artister eller vad det heter blir riktigt skumt ibland.
Memphis Postat 9 augusti 2013 Postat 9 augusti 2013 själv beklagade jag mig över hur usel samma tjänst var bara häromdagen 😄 hehe okej. 😄 The smäjk is like the bäjk.
Recommended Posts