Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

glöm inte att fixa en fredagsvideo!

😮

Hade banne mig glömt! Ehh, får slänga ihop något imorn. 😄

Annons
Postat

Ingen alls! Allt är kanon här, alla problem jag haft senaste tiden är lösta nu så nu känns allt jävligt gött.

Hur är det själv?

Min skärm håller på att gå åt helvete.

Postat

Nej! De hade någon lax& spenat lasange som jag testade.

Det var ruskigt gott. 🙂

Gott! 😮 <- skyffla in mat-smiley!

drloop (oregistrerad)
Postat

Ska du ut i helgen Loopisman?

Nope

Postat

Vore gott! Ska föreslå utelunch för sambon. Få se då. Hon är på massage så jag längstar/väntar.

Testa lax & Spenatlasangen på ikea. Extrem hit!

Postat (redigerat)

Vilka då då? 😑

White Channel

Opto Compressorn

Och den nya 33609 klonen.

De 2 siste kommer nog hamna på inköpslistan. Väldigt bra pluggar. Kanalstrippen kan jag nog hoppa dock 😑

Så nu är de 2, Slates Buss compressorer och Softtubes Decapitator på listan. 🙂 Är de jag "behöver" utöver komplete paketet samt stock-pluggarna

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

Spotify blir ju bara bättre och bättre! Älskar de nya musikrekommendationerna de gör på förstasidan, som baseras på vad man lyssnat på tidigare. Blev precis tipsad av Emiliana Torrini, som är riktigt jäkla skön. Påminner om Kate Walsh som jag lyssnat på mycket på.

Redigerat av Memphis
Postat

Spotify blir ju bara bättre och bättre! Älskar de nya musikrekommendationerna de gör på förstasidan, som baseras på vad man lyssnat på tidigare. Blev precis tipsad av Emiliana Torrini, som riktigt jäkla nice. Påminner om Kate Walsh som jag lyssnat på mycket på.

Jo det där är bra, fast ibland blir det väldigt konstigt. Det där med liknande artister eller vad det heter blir riktigt skumt ibland.

Postat

själv beklagade jag mig över hur usel samma tjänst var bara häromdagen 😄

hehe okej. 😄 The smäjk is like the bäjk.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.