Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

[...]

Allt utom det som inte får plats i bilen. ☺️

Har du ingen släpa? 😮

Postat

nuu har jag slagit ett slag för eden house i cover-tråden 😑 du borde kika upp dem chae, några nephilim-medlemmar som drog igång ett coverband typ

Vad är covertråden för nåt?

Postat

Hallå va? Vem som säljer en sE4400a åt mig? Har fått tag på en nu, vill ha en till.

Köp en ny om det är så alarmerande jättejävla superbråttom 🙂😛

Postat

Dii vajb fixade precis målet toköppet i aROCKERs kam-tråd 😆 Kunde inte motstå att trolla lite (ånyo) 😑

Lyssna på Astis softa låt här

http://www.kontrollr...p?topic=34819.0

Asti är bäst av alla av låtsnickrarna på kontrollrummet, fast många av de andra fattar det inte. Rolig tråd att läsa. Jag (Håkan Nilsson) skäller lite på de andra okunniga o omusikaliska forumskribenterna

Palla orka KR 😎

mvh

Dryg

Postat

Hemma från Ikea! Nu har jag handlat allt utom bokhyllor, stolar, säng och fåtölj. Annars har jag allt Ikea relaterat! 😄 notan låg på hälften av va jag trodde!

Åt du Köttbulletallrik där?

Postat

Åt du Köttbulletallrik där?

Jäpp, det gjorde han 😑

Kötthbular is teh grej 🙂

Postat

Köpte ny skrivbordsstol också, som är 60 hög. Så den passar bordet och monitorstativen bättre! Och sen har den inga armstöd som är i vägen heller. Nät-tyg i ryggen är där också. Så man inte klibbas fast 🙂

Postat

Nej! De hade någon lax& spenat lasange som jag testade.

[...]

Mäh! Dumma dig! 😠 Trodde att vi hade något fint ihop 🙁

Jag är mycket besviken på dig, Nay. Marsch i säng. Du får inte ser hur filmen slutar! 😏

Postat

Nä fan nu är det natten för en annan ☺️😑

Gå nötter, krapparna 😄

Postat

Mäh! Dumma dig! 😠 Trodde att vi hade något fint ihop 🙁

Jag är mycket besviken på dig, Nay. Marsch i säng. Du får inte ser hur filmen slutar! 😏

🥰
Postat

Fredag imorn! 😄 Och inga planer för helgen, fantastiskt skönt. Så blir mest spontana grejer. Kanske fotning, nån sväng till havet, lira lite bas kanske, kolla på nya avsnitt me Suits, gå på pub. Lyssna på Hellström utanför Way Out West om vädret tillåter.

Postat

Vad är det nu för jävla skit?

Ingen alls! Allt är kanon här, alla problem jag haft senaste tiden är lösta nu så nu känns allt jävligt gött.

Hur är det själv?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.