slejnard Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 vore gott med en kaffe. får gå å se om chefen har perkklat igång nåt. 😑 sitter i växeln i eftermiddag. ETT samtal bara! ...så jag rullar tumme å längstar litte.
SadamJR Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 ...så jag rullar tumme å längstar litte. Samtidigt?
slejnard Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 hehe 😄 Du är inte min pappa! 😠 vaffö funka int spoilern 😏😕🤪 eller jo nu fonka den!
SadamJR Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Trodde aldrig jag skulle liera mej med jjrockford i en diskussion.
CHAE Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Åtvid-regnet kom hit å men nu har det slutat och börjar spricka upp. Jåh 😑
Zakyath Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 nuu har jag slagit ett slag för eden house i cover-tråden 😑 du borde kika upp dem chae, några nephilim-medlemmar som drog igång ett coverband typ
CHAE Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 nuu har jag slagit ett slag för eden house i cover-tråden 😑 du borde kika upp dem chae, några nephilim-medlemmar som drog igång ett coverband typ Ooooh spännande! 😮 Stora ljudlandskap, delayer, bombastiskt... Me like!!! 🥰
Zakyath Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 kikade lite å såg att det var basisten som drog dit... adoration kommer tydligen den drivande snubben ifrån, de har ganska likt sound kan också vara värt att kika på 😛
slejnard Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Nu har vi plockat tebax grejerna te SMÄKK lokalen! Blir jam i höst! kikade lite å såg att det var basisten som drog dit... adoration kommer tydligen den drivande snubben ifrån, de har ganska likt sound kan också vara värt att kika på 😛 Gott!
Naymari Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Hemma från Ikea! Nu har jag handlat allt utom bokhyllor, stolar, säng och fåtölj. Annars har jag allt Ikea relaterat! 😄 notan låg på hälften av va jag trodde!
SadamJR Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Hemma från Ikea! Nu har jag handlat allt utom bokhyllor, stolar, säng och fåtölj. Låter som du har handlat allt utom rubbet.
Neosus Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Köp en bäddsoffa! Då har du både fåtölj och säng i ett! Bra va? 😄☺️😑
Naymari Postat 8 augusti 2013 Postat 8 augusti 2013 Köp en bäddsoffa! Då har du både fåtölj och säng i ett! Bra va? 😄☺️😑 Får inte plats. Och jag vägrar sova i en bäddsoffa 😑 Låter som du har handlat allt utom rubbet. Allt utom det som inte får plats i bilen. ☺️
Recommended Posts