Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

HELVETE vad skönt med semester med flickvännen. 🥰

Ja alltså... 😊

*host*

😱

😎

🥰

Hej Nay. Hej Zak. Hej, 3 andra anonyma.

Nay och Zak. En komikerduo som uppträder på Nalen på torsdagar mellan 18.30-20.00.

Postat

Svårt att dricka koppar kan jag tänka mig. Smältpunkten är lite väl hög för min smak.

Dricka dricka ur urkoppar koppar.

Postat

Det e från serien Dag ju! 😄

aa. vet inte om jag det är jag som sett honom för lite, men tyckte mannen i bilden liknar fidden

för övrigt har jag fått dille på norska serier. först såg jag lillehammer, sen hellfjord och nu är det dag ☺️ sjukt bra alltså

Postat

tycker spotify borde skaffa någon musikolog som kan knyta ihop artister enligt genre istället för det är som nu. de föreslår att jag ska lyssna på något som heter "revolting cocks"

Postat

tycker spotify borde skaffa någon musikolog som kan knyta ihop artister enligt genre istället för det är som nu. de föreslår att jag ska lyssna på något som heter "revolting cocks"

Eftersom du gillar?

Postat

fields of the nephilim vilket är ett progressivt/psykadeliskt rockband. efter en snabb googling är revolting cocks något obscent industriellt grejs

Postat (redigerat)

aa. vet inte om jag det är jag som sett honom för lite, men tyckte mannen i bilden liknar fidden

Är det han "burning"-snubben? Artistnamn cue eller nåt?

Honom har jag blivit jämförd med tidigare.

Redigerat av Fidden
Postat

gladhoror%20och%20kaffe.jpg

niklashjulstrom_1_73923236.jpg

Hmm, nä det är nog inte han, för han står inte listad på imdb, men de var ganska lika, så det stämmer nog att han är lik mig.

Postat

Idag äre andra delen av mordutredarna kl 21. Ganska bra!

Jo fidden, du var lik! 😮

Lika heter det på rikssvenska. 😑

Det är lite svårt att säja. Har bara videon att jämföra med, ingen riktig fiddbild.

Postat

Idag äre andra delen av mordutredarna kl 21. Ganska bra!

Är det fristående avsnitt? Det är ett gammalt avsnitt av morden i midsommer samtidigt. Huvudsaken är att det är reklam så att man kan längsta emellan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.