Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fidden kommer att äta ihjäl sej på sånt där konstkött.

Nä, det är bättre att nån av er krappar som inte kan leva utan kött tar min portion.

Postat (redigerat)

Igår på gymmet så var det en kvinna som raggade på mig. xD Lite äldre, runt 30 år. Hon har tränat där länge o gett blickar ibland. Kom fram o började prata massa med mig och det märktes tydligt att hon var förtjust i mig. 😛 Jag kände ju inte likadant men pratade på och var trevlig. Kommer bli lite akward i fortsättningen. xD Men kändes väl kul, med tanke på att det är 95% killar där, och hon valde mig menar jag.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

konstkött känns som en god idé

Absolut! Köttindustrin släpper ju ut stora mängder koldioxid, växthusgaser. Man skulle minska uppfödning och avel av boskap etc.

Memphan och gymtjejen sitter i ett träd och P-U-S-S-A-S!

Neee. 😛 Redigerat av Memphis
Postat

Memphis, för i helvete; nu kastar moralen åt helvete och blir ånyo uppraggad av gymbruden 😠 Så! Nu talar vi inte mer om den saken.

😛

Postat

Absolut! Köttindustrin släpper ju ut stora mängder koldioxid, växthusgaser. Man skulle minska uppfödning och avel av boskap etc.

[...]

...och DÄR har vi memphans pick-up line till gymbruden 😄

Mvh

Dr Kärlek

Postat

Guhuhu [...]

Ja sådär kan du ju också säga. Tror inte att det är något bra val tho 😑

Postat

Jag spelar bas till Totos låtar, sjukt kul! Speciellt låten Pamela. Passar perfekt me 5-strängat också.

Postat

Jag spelar bas till Totos låtar, sjukt kul! Speciellt låten Pamela. Passar perfekt me 5-strängat också.

Fan va coolt! Se till att bli tajt med trummisen så kommer det svänga så inni helvette!!! 😠😄

Postat

Fan va coolt! Se till att bli tajt med trummisen så kommer det svänga så inni helvette!!! 😠😄

😄
Postat

Vi spelar låtar från ZZ-top, John Fogerty, Black Sabbath, Jerry Williams, Robbie Williams, Metallica, Creedence, Nationalteatern, Dio, AC/DC mm. 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

möe smatter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.