Pico Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Men jag lyckas inte få bort det förbannade plastmaterialet runt fodralet 😠 Nostalgi! 😄
Pico Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Lite småpepp på att bygga mig en FM2-baserad media-/spel/vm-host att ha i vardagsrummet.
Zakyath Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 undrar vad för harmonizer den här nissen använder 😮
Fidden Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Fidden kommer att äta ihjäl sej på sånt där konstkött. Nä, det är bättre att nån av er krappar som inte kan leva utan kött tar min portion.
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 (redigerat) Igår på gymmet så var det en kvinna som raggade på mig. xD Lite äldre, runt 30 år. Hon har tränat där länge o gett blickar ibland. Kom fram o började prata massa med mig och det märktes tydligt att hon var förtjust i mig. 😛 Jag kände ju inte likadant men pratade på och var trevlig. Kommer bli lite akward i fortsättningen. xD Men kändes väl kul, med tanke på att det är 95% killar där, och hon valde mig menar jag. Redigerat 6 augusti 2013 av Memphis
Fidden Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Memphan och gymtjejen sitter i ett träd och P-U-S-S-A-S!
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 (redigerat) konstkött känns som en god idé Absolut! Köttindustrin släpper ju ut stora mängder koldioxid, växthusgaser. Man skulle minska uppfödning och avel av boskap etc. Memphan och gymtjejen sitter i ett träd och P-U-S-S-A-S! Neee. 😛 Redigerat 6 augusti 2013 av Memphis
CHAE Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Memphis, för i helvete; nu kastar moralen åt helvete och blir ånyo uppraggad av gymbruden 😠 Så! Nu talar vi inte mer om den saken. 😛
CHAE Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Absolut! Köttindustrin släpper ju ut stora mängder koldioxid, växthusgaser. Man skulle minska uppfödning och avel av boskap etc. [...] ...och DÄR har vi memphans pick-up line till gymbruden 😄 Mvh Dr Kärlek
CHAE Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Guhuhu [...] Ja sådär kan du ju också säga. Tror inte att det är något bra val tho 😑
SadamJR Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Guhuhu 😛 xD Det blir bara krångel. Säj att du är bög.
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jo absolut, om hon skulle fortsätta så får jag ju säga nått. Annat vore ju oschysst.
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jag spelar bas till Totos låtar, sjukt kul! Speciellt låten Pamela. Passar perfekt me 5-strängat också.
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Och imorn ska jag börja repa me nya bandet, sjukt nice. 😄
Neosus Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jag spelar bas till Totos låtar, sjukt kul! Speciellt låten Pamela. Passar perfekt me 5-strängat också. Fan va coolt! Se till att bli tajt med trummisen så kommer det svänga så inni helvette!!! 😠😄
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Fan va coolt! Se till att bli tajt med trummisen så kommer det svänga så inni helvette!!! 😠😄 😄
Memphis Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Vi spelar låtar från ZZ-top, John Fogerty, Black Sabbath, Jerry Williams, Robbie Williams, Metallica, Creedence, Nationalteatern, Dio, AC/DC mm. 😄
Recommended Posts