Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Innan helvetet bröt loss angående det här så löste jag skiten genom att pröjsa allt själv. Så alla fick vad de ville ha. Blev en väldigt dyr lösning men jag pallade fan inte. Så nu har det släppt från mina axlar, skönt.

Skönt att det löste sig 😑

Såg du förresten att Sadam grattade dig i din prül-tråd (som nått 100 sidor)? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kan säga att en av dom är jag inte vän med längre. Inte angående det här utan för han betett sig som en idiot vid många tillfällen senaste året och jag har gett honom flera chanser att bättra sig. Känns konstigt när man känt honom i typ 7 år. Men vissa personer ändras med tiden, i detta fall till det värre, så är det ibland. Och jag vill inte slösa min tid me folk som inte får mig att må bra, så enkelt är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan säga att en av dom är jag inte vän med längre. Inte angående det här utan för han betett sig som en idiot vid många tillfällen senaste året och jag har gett honom flera chanser att bättra sig. Känns konstigt när man känt honom i typ 7 år. Men vissa personer ändras med tiden, i detta fall till det värre, så är det ibland. Och jag vill inte slösa min tid me folk som inte får mig att må bra, så enkelt är det.

Han kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka 😏

Segt iom att ni känt varandra så länge but still... The battle is won and the war is over. Kaffe på det? 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka 😏

Segt iom att ni känt varandra så länge but still... The battle is won and the war is over. Kaffe på det? 🥰

Lite sent för kaffe men ändå. 🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...