Linus Postat 1 februari 2013 Trådstartare Postat 1 februari 2013 Det är skillnad på Novation och Novation och även M-Audio och M-Audio. Akai ger ett robustare intryck än Novations billigaste serie, både i tangenterna och plastskalet, men Novation har lite dyrare och bättre klaviaturer också.
Fidden Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Gör det! Men du får säga sen om den känns bra för om den känns bra så...säg det. Fundererar själv på något. Sålde ju min Edirol PCR men jag fattar inte riktigt varför! 🤪 ..så säg om det känns bra om det känns bra... som sagt. Känns det bra? 😳 Jaförtusan 😄
Fidden Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Det är skillnad på Novation och Novation och även M-Audio och M-Audio. Akai ger ett robustare intryck än Novations billigaste serie, både i tangenterna och plastskalet, men Novation har lite dyrare och bättre klaviaturer också. fast jag tvivlar på att det är den billigaste serien jag klistrade in bild ifrån. 😛 sen är frågan vad man ska satsa på för klaviaturstorlek... har alltid haft 61 tangenter och har svårt att tänka mig färre, men samtidigt kan jag ju fortfarande ha kvar min gamla jv80 i vinkel med skrivbordet och ha en mindre variant med mer midikontroller mer lättillgängligt på skrivbordet. men just nu känns det nog mest lockande att kasta bort jv80 och ställa en 61 tangenterskontroll på skrivbordet. men jaja.
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Novation har ju den här mappinggrejen som tydligen ska va bra.
Neosus Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 va äre för speciellt mee den då? Har missat något känner jag.. 🙂 ..eller jag har missat massor men iallafall såatte. 😳
Naymari Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Novation har ju den här mappinggrejen som tydligen ska va bra. M-audio har någon liknande grej. Min Oxygen har det. Men jag skippar den oftast och har gjort lite egna mappar för syntharna på de 8 rattarna. Slidersarna har jag nog aldrig använt 😳
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 http://global.novationmusic.com/midi-controllers/impulse/automap-4
Neosus Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 http://global.novati...pulse/automap-4 Är ju lite som ACT i cakewalk. Banne mej! Men ska kolla närmare på Novation! Coolt! 😄
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Är ju lite som ACT i cakewalk. Banne mej! Men ska kolla närmare på Novation! Coolt! 😄 Nämn inte cakewlk.
Neosus Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Världens bästa program........ 😄 Jag ska handla Cubase när jag är rik! 😑
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 (redigerat) Massage på burk. Undrar om....... http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/massage-pa-burk-kan-bli-verklighet Redigerat 1 februari 2013 av SadamJR
slejnard Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 😄 glömde nämna kaffet! ...men nu är det gjort...drucket kaffe asså. 😆 :lol: 😆
Naymari Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Jamolir vann mixoff:en 🙂 Yupp-_- Jag fick inga röster med mitt kassa gitarrljud som förstörde hela mixen 😄 Då är allt i sin ordning 😑
Neosus Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Jag fick inga röster heller... Men ja va ju int me såatte. 😆😄😳😱
Recommended Posts