Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 En burk 5--56 och soppåsar? 5-56! Det glömde jag, nåja det kommer sen. Se Edith för hela listan 😑
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk Nu fattade jag! Vi snackade delay. elay. lay. ay. y. .
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 [...] Handlade även en bits-mejsel, insextnycklar och en skiftnyckel. 😑 Manligt.
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Manligt. 😆 Sånt är bra o ha till rack och instrument och sånt 😑 Och cykeln. Jag funtade på en hammare men kom fram till att om det nu mot förmodan skulle behövas så får jag köpa det då. 😊
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag köpte en såndär lödstation för 195 spänn. Blir jävligt hett när man eldar på ordentligt. 😎 Perfekt att löda i gitarrer med!
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag köpte en såndär lödstation för 195 spänn. Blir jävligt hett när man eldar på ordentligt. 😎 Perfekt att löda i gitarrer med! Hos kjelle och hans vänner? 😱 De gulsilvriga?
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag köpte en såndär lödstation för 195 spänn. Blir jävligt hett när man eldar på ordentligt. 😎 Perfekt att löda i gitarrer med! Jag köpte tockenhäriga och tockenhäringa från Moody. Kanske inte världens bästa men duger faktiskt till mina småjobb 🙂 På tal om pedaler; trivs du med Stinkfoot SD-1:an, Grahn?
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jo den luktar fotsvett men annars funkar den bra. 😄 Pedalen alltså! Inte lödstationen.. 😑
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag köpte tockenhäriga och tockenhäringa från Moody. Kanske inte världens bästa men duger faktiskt till mina småjobb 🙂 Jag ska ha den för att löda glapp i guror och kablar. 😑 Min far har en sådanhära men de har lite för trubbig spets för min smak 😲
Zakyath Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Visst 🙂 Ok, vad vet inte vad du menar med "relativt billigt" så de där pedalerna kanske faller utanför din budget (?) How ever, bättre att köpa något bra från början. Samtidigt så är ju de här pedalerna snarlika varandra vad det gäller funktioner etc men sounden skiljer sig en hel del. är på sommarlovsbudget nu, så billigt är bra 🙂 vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan en för 500 och 5000 men tror nog jag börjar så billigt som möjligt och sen köper något finare när jag har mer pengar 😛
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 är på sommarlovsbudget nu, så billigt är bra 🙂 vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan en för 500 och 5000 men tror nog jag börjar så billigt som möjligt och sen köper något finare när jag har mer pengar 😛 Memory toy är billig o bra. Har den själv. Man saknar tap-tempo dock. Men den låter skitbra!
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 är på sommarlovsbudget nu, så billigt är bra 🙂 vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan en för 500 och 5000 men tror nog jag börjar så billigt som möjligt och sen köper något finare när jag har mer pengar 😛 Förstår hur du tänker men varför inte vänta lite till och köpa något rejält från början? I'm just saying... 😑 Memory toy är billig o bra. Har den själv. Man saknar tap-tempo dock. Men den låter skitbra! 🥰🙂
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Förstår hur du tänker men varför inte vänta lite till och köpa något rejält från början? I'm just saying... 😑 Im hålling med what you säger! Oftast blir billigt dyrt om man handlar billigt... och sedan dyrt. Då blir det dyrare. ...bättre att handla lite dyrare på en gång. För om man handlar billigt då växer man ur grejjerna och handlar dyrare nästa gång. För det vet vi ju alla att dyrt är bra om de e bra! Då e de bra! Comprende? Såatte! 🙂
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 ...fan fick jag comprende i från? Jag kan ju inte ens spanska.. Weird! 🤪
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Förstår hur du tänker men varför inte vänta lite till och köpa något rejält från början? I'm just saying... 😑 Därför att han vill ha den NU, för fan.
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Tycker att dom här pedalerna verkar jäkligt dyra om man jämför med mycket annan utrustning.
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Därför att han vill ha den NU, för fan. Ptja... SÅ jävla bråttom kan det ju knappast vara 😛
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Ptja... SÅ jävla bråttom kan det ju knappast vara 😛 Varför inte? Strax skriver han. Vad betyder strax?
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Nu är punchis på't igen. Skönt. Trodde att vi tappat bort honom 😮 https://www.studio.se/index.php/topic/102071-koepte-ny-vsti-instrument-idag-och-det-clipper/#entry1491140 Varför inte? Strax skriver han. Vad betyder strax? Fråga 😮🙂
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Varför inte? Strax skriver han. Vad betyder strax? Strax och snart borde vara den mest subjektiva beskrivningen man kan ge på ett visst tidspann.
Recommended Posts