Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 BB King är fan i mej kung, Blusens Kung! Gött mos! Pot mos! ..och knapprig mat är godast!
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Typ, dubbelfriterad pommes med friterad bläckfisk. Och fläsksvålar.
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 [...] med friterad bläckfisk [...] Se för fän till att den har åtta armar och inte sex armar för då ligger du pyrt till, m'kay 😑
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Se för fän till att den har åtta armar och inte sex armar för då ligger du pyrt till, m'kay 😑 Jag menar såna där små, som ser ut som kondomer när man rensar dom. Dom luktar lite som använda kondomer oxå.
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 [...] som ser ut som kondomer när man rensar dom. Dom luktar lite som använda kondomer oxå. O...keeeeej 😳😱
Zakyath Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Också gott 🙂 * * * http://www.youtube.com/watch?v=RgVa-I5-ZXk 🥰 vackert! ska köpa mig en delaypedal strax... någon som har några tips? gärna nåt relativt billigt som finns hos tysken
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Venne... Har bara haft en boss delay en gång i tiden! Men annars e de gott JÅH Jåh jåh jåh jåh De E De E De E De E De
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 (redigerat) vackert! ska köpa mig en delaypedal strax... någon som har några tips? gärna nåt relativt billigt som finns hos tysken Varför just från tüsken? 😕 Finns ju flera svenska web-shops. I'm just saying... 😑 Nåja jag rekommenderar EHX Memory Toy alt. Memory Boy BOSS DD-7 t.c. Electronic Flashback Dunlop M196 Carbon Copy 🙂 Redigerat 3 augusti 2013 av CHAE
Micke H Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Du och jag, Micke. Du och jag 🥰 Men för i helvete, SÅ lika är inte våra avatarer. xD
Naymari Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 (redigerat) Nåja jag rekommenderar EHX Memory Toy alt. Memory Boy t.c. Electronic Flashback +1 ☺️ Idag har jag varit på biltema! Handlat första grejerna inför flytten 😱😊 Så nu är min cykel laglig och har ett ordentligt lås. Samt att den har 2 exra slangar samt sådana plastbitar man bytar slang med. Och en pump! Handlade även en bits-mejsel, insextnycklar och en skiftnyckel. 😑 Redigerat 3 augusti 2013 av Naymari
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 ska kika in dessa, tackar ☺️ Visst 🙂 Ok, vad vet inte vad du menar med "relativt billigt" så de där pedalerna kanske faller utanför din budget (?) How ever, bättre att köpa något bra från början. Samtidigt så är ju de här pedalerna snarlika varandra vad det gäller funktioner etc men sounden skiljer sig en hel del.
CHAE Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Men för i helvete, SÅ lika är inte våra avatarer. xD 😆 :lol: 😆 Hade då fan inte tänkt på det om du inte sagt något. Kan ju inte hålla reda på alla jävla avatarbyten ni gör hela tiden. Busfrön! 😛 +1 ☺️ Idag har jag varit på biltema! Handlat första grejerna inför flytten 😱😊 +1 indeed 🙂 En burk 5--56 och soppåsar? tüsk tüsk tüsk tüsk tüsk Nu lugnar du ner dig! 😠
Recommended Posts