Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja då kommer du väl undan som vanligt då.

That's our memphy 🥰

Annons
Postat

Jag/vi ska de närmsta tre åren:

* Köpa en rejäl mountainbike att cykla i skogen med.

* Färdigställa några låtar.

* Försöka hitta ett större boende.

* Kanske byta jobb eller börja plugga. Kanske.

* Se när min äldsta börjar skolan.

* Färdigställa mitt Amiga 1200-rackbygge.

* Hitta en fungerande tb303 på en loppis för 50 spänn. ☺️

Låter som spännande saker! 😄 Good luck! ☺️

Ja då kommer du väl undan som vanligt då.

That's our memphy 🥰

😛
Postat

en av improvisationerna handlade om lars ohlys korv... den behåller jag för mig själv.

låten vet jag däremot inte vad jag ska göra av.

Postat (redigerat)

Tänker på Mauro Scocco när jag hör det här.. 😕

Alltså.. Hur då? 😳

Redigerat av Fidden
Postat

Jaha, då har jag sett engelska wallander. Polisen som löser allting genom att rusa iväg. Han tänker aldrig efter. Han rusar iväg. Han ringer inte in förstärkning. Han rusar iväg. Han får nästan sin kollega dödad genom att rusa iväg och ta sig in på ett område han inte har nån husransakan för. Som tur är får det inga konsekvenser, för honom. I slutänden löser han naturligtvis fallet och fångar mördaren, och det är väl det viktigaste. För mej framstår han närmast som psykotisk.

Postat

Här är mitt bidrag 😱

Vafan, du är ju oxå flint. Är det nåt som går här på längsta. Man ser inte nyllet så bra tyvärr. Var har du spelat in det där? Är det en replokal? Gillar dragspelet mest. Du har inte funderat på att inkorporera det i din rockmusik? Inbillar mej att det finns en del att göra där.

Postat

haha.. Kämeran i Ajfånen suger (skyller på det)

😄

Jo de e replokalen!

De e förresten den gitarren med dom nya EMG mickarna. Inte så dumt ändå.

Postat

Nu har det varit tyst från punchis i ett par dagar 😮😱

Postat

Sitter och retar upp mej på fel i tv-serier. Nu i tyst vittne frågar man hur allvarlgt ett mordoffer tog sin friidrottskarriär. Jodå, hon tränade för femkampen i os.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.