Zakyath Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 lugn nu uppskattade syrran det tomma paketet förresten?
Micke H Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Jag undrar om Gud någonsin har fått stånd av någon av sina skapelser? Hmm, det vore iofs lite som att runka till hentai man ritat själv.
D Vibe Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Dagens ord: robohomofob. Det är roligt att säga. Din buse! Jag googlade det där och fick noll träffar. 😮 Nu måste jag ladda mobilen. Undrar om jag hinner få iväg det här innan den dör 😮
D Vibe Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Nu har jag ätit fläskkotletter. kläskfotletter. 😑 mobilen lever än!
Naymari Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 lugn nu uppskattade syrran det tomma paketet förresten? apsolut 😑
D Vibe Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Min dotter sjunger "Fjärran lockar du min synt" i Blinka lilla stjärna 🥰
Naymari Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Min dotter sjunger "Fjärran lockar du min synt" i Blinka lilla stjärna 🥰 Lik en polysix i skyn? 😲 😳
Fidden Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 tänkte åka till estockolmo imorgon och pilla på novation-klaviatur. om jag inte fastnar framför pops och gänget som vanligt 😏 den verkar najs, men ser så jäla plastig ut bara... måste kontrollera att den inte känns lika plastig. isåfall får jag nog överväga akai istället, för en sån pillade jag på idag och den kändes gedigen.
Fidden Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 var det förresten någon mer än jag som försökte överrösta eva dahlgren i high and dry i på spåret?
Neosus Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 tänkte åka till estockolmo imorgon och pilla på novation-klaviatur. om jag inte fastnar framför pops och gänget som vanligt 😏 den verkar najs, men ser så jäla plastig ut bara... måste kontrollera att den inte känns lika plastig. isåfall får jag nog överväga akai istället, för en sån pillade jag på idag och den kändes gedigen. Gör det! Men du får säga sen om den känns bra för om den känns bra så...säg det. Fundererar själv på något. Sålde ju min Edirol PCR men jag fattar inte riktigt varför! 🤪 ..så säg om det känns bra om det känns bra... som sagt. Känns det bra? 😳
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 var det förresten någon mer än jag som försökte överrösta eva dahlgren i high and dry i på spåret? Visste inte vilket band det va. Hade 36 p.
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 tänkte åka till estockolmo imorgon och pilla på novation-klaviatur. om jag inte fastnar framför pops och gänget som vanligt 😏 den verkar najs, men ser så jäla plastig ut bara... måste kontrollera att den inte känns lika plastig. isåfall får jag nog överväga akai istället, för en sån pillade jag på idag och den kändes gedigen. Har haft min novation i 4 år utan problem.
Recommended Posts