SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Blev uppmanad att lägga in en kommentar på arcane realitys facebooksida. Försökte, men vet inte om den kom med. Fb är ett mysterium för mej.
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Det var den här kommentaren. Tyckte det kändes rätt i sammanhanget. "Så jävla bra. Yippie motherfuckers."
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Har blivit sån där toppkommentator nu i kommentatorsfältet på ab via mitt fb-konto under pseudonym. Funderar på att skaffa ett konto till och börja debattera med mej själv. Undrar om dom har tänkt på det där?
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Vem kommer att vinna? Du förutsätter att det finns en vinnare i sammanhanget. Du har ett ljust sinnelag.
Neosus Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Nu kan jag inte längre längsta för atte....... Nu ska ja fika! ☺️ Nu kan ja längsta igen... ☺️
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 (redigerat) Undrar om det blir några videos? Memphis måste väl ändå lägga upp en? Huvudsaken är att man ser nyllet. Edit: Och slipper se genitalierna. Någon form av byxor påbjudes alltså. Ännu viktigare nu. Redigerat 2 augusti 2013 av SadamJR
Naymari Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Edit: Och slipper se genitalierna. Någon form av byxor påbjudes alltså. Ännu viktigare nu. 😛
Naymari Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Funderar på om man ska sälja imacen och köra en MacBook Pro istället. Som man kopplar upp till teven när man är hemma. Kanske. Laptops har väl en tendens att inte hålla så länge? 😕
slejnard Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Lapptoppar håller länge! Kebnekajse är gammalt som bara den! 😮
joachime Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 (redigerat) Fasen. Tänkte shocka er med en fredagsfilm men jag förstår inte mig på quick time. Om jag väljer mitt externa ljudkort som källa mixas alla kanaler (in och ut) till vänster. Inget på höger. Jag vill ju spela in det ljud jag lyssnar på, dvs det som går ut från Reason. Redigerat 2 augusti 2013 av joachime
Neosus Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Sånt suger hästballe när det inte går! 🤪 En glass på det? 😕
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Sånt suger hästballe när det inte går! 🤪 En glass på det? 😕 Att suga på?
Memphis Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Fasen. Tänkte shocka er med en fredagsfilm men jag förstår inte mig på quick time. Om jag väljer mitt externa ljudkort som källa mixas alla kanaler (in och ut) till vänster. Inget på höger. Jag vill ju spela in det ljud jag lyssnar på, dvs det som går ut från Reason. Tråkigt. 🙁 Men skit samma då, lägg upp ändå?
Memphis Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Jag blev precis färdig med min! Ska jag posta nu eller ikväll?
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Tråkigt. 🙁 Men skit samma då, lägg upp ändå? Det hoppas jag att han gör, men nyllet vet jag inte. Den där strumablicken......brrrrr......
Neosus Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 När jag blir miljonär ikväll... så ska jag köpa en videokamera!
Zakyath Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Jag blev precis färdig med min! Ska jag posta nu eller ikväll? Nu!! Har fyra timmars resa hem, måste ha nåt att glo på 😄
Memphis Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 När jag blir miljonär ikväll... så ska jag köpa en videokamera! Använd din iFån! 😠 Nu!! Har fyra timmars resa hem, måste ha nåt att glo på 😄 Okej krappar! Här kommer mitt bidrag! FUNKY BASS 😄 :D http://www.youtube.com/watch?v=EzJGd7zxl3c&feature=youtu.be 2
Recommended Posts