Micke H Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 xD Inlägget är redigerat av Memphis: 8 minuter sedan
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Insåg inte att Quick knaprat njarke... nåväl, jag trodde han mest bara var sjuk. De sjuka hör ju förstås hemma i finkan, arbetslösa likaså. Några arbetslösa kan ta jobb som fängelsekunder (eller fängelminuter) och andra som plitar. Resten kan vi ställa på järnvägsrälsen och köra över med en moped... fatta snopna de skulle bli när de förväntar sig bli överkörda av ett tåg osså kommer en moppe liksom som skjutsar dem till Nangijala. Väl där möter de överkörda en filur vid namn Sture Tengil Bergwall som.... Aight, kanske är dags att sova ändå... Min moped har inte alla kanoter på Haga.
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 (redigerat) xD Inlägget är redigerat av Memphis: 8 minuter sedan 😆 Har du något emot att jag editherar eller??! 😠 Skitkul. Nej menar xD. 😮😆 Did´nt see that coming. Redigerat 1 augusti 2013 av Memphis
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Hur gör man en fink för skitkul? Det borde ju finnas en.
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Hur gör man en fink för skitkul? Det borde ju finnas en.
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 hehe Eller min avatar också. xD Ni har väl inte glömt att det är längstavideoklippfredag imorn?! 😮
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Fucking amazing att det finns de som ändå lyckas livnära sig på att skejta... xD http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2laTYeU5kbE
Micke H Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 😆 Har du något emot att jag editherar eller??! 😠 Nä då, det är så gulligt så. 🥰 Ni har väl inte glömt att det är längstavideoklippfredag imorn?! 😮 Hmm, kanske tar fram acke-guran och improviserar fram något. Känner för att skriva något nytt till tjejen ändå, och you guys är mig lika kära som hon är. 🥰
Linus Postat 1 augusti 2013 Trådstartare Postat 1 augusti 2013 Ni har väl inte glömt att det är längstavideoklippfredag imorn?! 😮 Vad innebär det? 😲
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 [/size] och you guys är mig lika kära som hon är. 🥰
Neosus Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 [/size] Nä då, det är så gulligt så. 🥰 Hmm, kanske tar fram acke-guran och improviserar fram något. Känner för att skriva något nytt till tjejen ändå, och you guys är mig lika kära som hon är. 🥰 Gud så äckligt! Men vahhetere gonatt!
Neosus Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jag är fan sugen på att handla kläder men det är kanske lite sent för det nu va?
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 (redigerat) Vad innebär det? 😲 Att de i längsta som vill och kan postar ett videoklipp där de gör något som har med musik att göra, tex spelar nått instrument, proddar, spelar in, mixar, DJar, spelar luftgitarr etc. Min idé, första försöket imorn, vi får se hur det går. 😛 Redigerat 1 augusti 2013 av Memphis
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Att de i längsta som vill och kan postar ett videoklipp där de gör något som har med musik att göra, tex spelar nått instrument, proddar, spelar in, mixar, DJar etc. Min idé, första försöket imorn, vi får se hur det går. 😛 Blir det skinnbanjo?
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Blir det skinnbanjo? Ser du öht vad som står på skärmen längre?
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Ser du öht vad som står på skärmen längre? Det är klart jag gör.
Zakyath Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 blir nog inget från mig imorgon 🙁 är på farsans sambos landställe, vi håller på å bygga en veranda här
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 (redigerat) Dålig framförhållning. 😠 Redigerat 1 augusti 2013 av Memphis
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Linus, jag väntar mig något riktigt smäckt från din sida. 😄
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 blir nog inget från mig imorgon 🙁 är på farsans sambos landställe, vi håller på å bygga en veranda här Så här ska det gå till. Kan man inte längsta ska man tala om varför i förväg.
Zakyath Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 😄 kan nog slänga in några inlägg, det var främst videon jag syftade på!
Recommended Posts