Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Insåg inte att Quick knaprat njarke... nåväl, jag trodde han mest bara var sjuk. De sjuka hör ju förstås hemma i finkan, arbetslösa likaså. Några arbetslösa kan ta jobb som fängelsekunder (eller fängelminuter) och andra som plitar. Resten kan vi ställa på järnvägsrälsen och köra över med en moped... fatta snopna de skulle bli när de förväntar sig bli överkörda av ett tåg osså kommer en moppe liksom som skjutsar dem till Nangijala. Väl där möter de överkörda en filur vid namn Sture Tengil Bergwall som....

Aight, kanske är dags att sova ändå... Min moped har inte alla kanoter på Haga.

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Inlägget är redigerat av Memphis: 8 minuter sedan

😆

Har du något emot att jag editherar eller??! 😠

Skitkul. Nej menar xD.

😮😆 Did´nt see that coming. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Har du något emot att jag editherar eller??! 😠

Nä då, det är så gulligt så. 🥰

Ni har väl inte glömt att det är längstavideoklippfredag imorn?! 😮

Hmm, kanske tar fram acke-guran och improviserar fram något. Känner för att skriva något nytt till tjejen ändå, och you guys är mig lika kära som hon är. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

[/size]

Nä då, det är så gulligt så. 🥰

Hmm, kanske tar fram acke-guran och improviserar fram något. Känner för att skriva något nytt till tjejen ändå, och you guys är mig lika kära som hon är. 🥰

Gud så äckligt!

Men vahhetere gonatt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad innebär det? 😲

Att de i längsta som vill och kan postar ett videoklipp där de gör något som har med musik att göra, tex spelar nått instrument, proddar, spelar in, mixar, DJar, spelar luftgitarr etc.

Min idé, första försöket imorn, vi får se hur det går. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Att de i längsta som vill och kan postar ett videoklipp där de gör något som har med musik att göra, tex spelar nått instrument, proddar, spelar in, mixar, DJar etc.

Min idé, första försöket imorn, vi får se hur det går. 😛

Blir det skinnbanjo?
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...