Micke H Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jasså du bor oxå där? Jag stötte ju på honom helt random på pendeltåget när jag skulle ut en kväll. xD
Neosus Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Ska ni på Urkult? inte jag men jag krde förbi där idag. Satans helvete va mycke fölk... 😳
Neosus Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Man kanske borde flytta te fjollträsk. satan va mycke fölk de E där! 😳
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jag stötte ju på honom helt random på pendeltåget när jag skulle ut en kväll. xD Jasså? Så du kände igen honom? Så ni e kompisar på fejjan eller nått? 😛
Fidden Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jag stötte ju på honom helt random på pendeltåget när jag skulle ut en kväll. xD Vem hade kunnat låta bli att stöta på Zak 🥰
Micke H Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jasså? Så du kände igen honom? Så ni e kompisar på fejjan eller nått? 😛 Missade du det i någon ikappläsning, va?! 😠 xD Han kände igen mig från någon bild jag lagt upp (en av många xD ).
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Missade du det i någon ikappläsning, va?! 😠 xD Han kände igen mig från någon bild jag lagt upp (en av många xD ). Jasså okej. 😛 Låter aningen bekant när jag tänker efter.
Naymari Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8n-bEy9ISpM&feature=player_detailpage At man kan lägga bends och vibrato var ju ashäftigt. Det är dock väldigt knasig utformad 😊
Naymari Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jäkla gnäll om expoderande iPhones i kvällspressen. Är det inte allmän kuriosa att batterier är förbrukningsvaror?
slejnard Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Sista kvällen med sommarock i lomtjärn i afton. Har inte varit så mkt folk som vi velat. Få se om vi ids köra nästa år. 😑 Sluta upp med den där monologen nu 😠 Dom är två. 😑 Tvålog.
Naymari Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jasså? Så du kände igen honom? Så ni e kompisar på fejjan eller nått? 😛 Hur kan man inte känna igen MickeH? 😠
Naymari Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 "Döms till livstids fängelse, och 1000 år till" Jag förstår mig inte riktigt på amerikanska straffsystemet. Inte det svenska heller för den delen.
Zakyath Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 "Döms till livstids fängelse, och 1000 år till" Jag förstår mig inte riktigt på amerikanska straffsystemet. Inte det svenska heller för den delen. Helt meningslöst...
Fidden Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Ta det lugnt, om 20 år kommer det fram att han erkände mest på skoj.
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Ta det lugnt, om 20 år kommer det fram att han erkände mest på skoj. Nu var du quick!
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Han kan sitta tills han ruttnar för min del. Tänk så mycket skit han har dragit diverse anhöriga igenom bara för att han ville göra sej intressant och få mera droger. Får han skadestånd får jag spy.
CHAE Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Han kan sitta tills han ruttnar för min del. Tänk så mycket skit han har dragit diverse anhöriga igenom bara för att han ville göra sej intressant och få mera droger. Får han skadestånd får jag spy. Bra talat! 🙂
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Han kan sitta tills han ruttnar för min del. Tänk så mycket skit han har dragit diverse anhöriga igenom bara för att han ville göra sej intressant och få mera droger. Får han skadestånd får jag spy. Vem pratar du om?
Memphis Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 (redigerat) xD Redigerat 1 augusti 2013 av Memphis
Recommended Posts