Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Åk upp ändå. Sov på planet. Din farmor har säkert varmchoklad och en filt väntandes på dig.

Dålig idé. Om gamla smittas av influensa är det direkt livshotande. Det är faktiskt vanligt att gamla dör av influensa.

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Dålig idé. Om gamla smittas av influensa är det direkt livshotande. Det är faktiskt vanligt att gamla dör av influensa.

Jasså, det är influensa. Nej stanna inne då förheldike 😮

Krya föfasen!

Postat

Saker jag vill och ska försöka göra närmsta typ 3 åren:

Ta motorcykelkort.

Gadda mig.

Spela live me coverbandet.

Backpacka runt i Europa.

Skaffa egen lägenhet i Majorna.

Bli duktig på att fotografera.

Utvecklas me styrketräningen.

Postat

Saker jag vill och ska försöka göra närmsta typ 3 åren:

Ta motorcykelkort.

Gadda mig.

Spela live me coverbandet.

Backpacka runt i Europa.

Skaffa egen lägenhet i Majorna.

Bli duktig på att fotografera.

Utvecklas me styrketräningen.

Vore kul att backpacka alltså 😮

Postat (redigerat)

Japp!

Liksom bestämma ett par länder och så bara packar man en stor ryggsäck och sticker runt. Jag e riktigt sugen på det. Se nya platser, prata med lokalbefolkning, testa ny mat, höra ny musik, fota massor, lifta, tälta på nått fält, åka natttåg, träffa andra backpackers osv osv. Upptäcka världen so to speak 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Det e ju knappt att vi lyckas med en simpel IRL så jag vet inte hur chanserna är för att genomföra något sånt. xD

Micke är du förresten aldrig på västkusten o härjar?

Postat

Sant. xD Inte ens Slej och Grahn lyckades. 🙁

Nej, sist var väl MetalTown för ett par år sen. Men numera har man ju en resgalen flickvän, så vem vet? xD Är du aldrig i gheystaden och härjar?

Postat

Sant. xD Inte ens Slej och Grahn lyckades. 🙁

Nej, sist var väl MetalTown för ett par år sen. Men numera har man ju en resgalen flickvän, så vem vet? xD Är du aldrig i gheystaden och härjar?

😛

Ja alltså, är ju inte ofta, har varit där typ tre gånger på 24 år. xD Men det går ju att ändra på. Har numera både en kusin och en god vän som bor där som jag gärna vill besöka inom en snar framtid. Så man skulle kunna passa då kanske. 😮 Bara ta några öl på pub o gaffla lite. 😄

Postat

😛

Ja alltså, är ju inte ofta, har varit där typ tre gånger på 24 år. xD Men det går ju att ändra på. Har numera både en kusin och en god vän som bor där som jag gärna vill besöka inom en snar framtid. Så man skulle kunna passa då kanske. 😮 Bara ta några öl på pub o gaffla lite. 😄

DÅ får du verkligen säga till!

Postat

Det e ju knappt att vi lyckas med en simpel IRL så jag vet inte hur chanserna är för att genomföra något sånt. xD

[...]

🙁

[...] o gaffla lite. 😄

table-fork-02.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.