Naymari Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Spot on! 😆😄 Tror jag kommer trivas att bo själv. Då behöver jag inte ens ha byxor på mig på lediga dagar om jag inte vill. 😑
slejnard Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Har ni också sånt blaskevann som kallar sig automatkaffe? :angrü: Nädå vi perkkulaterar själva. Gott som f-n. 😄 😆 Nämen det e oerhört viktigt! Faktiskt 😄 Slej...gillar kaffe? 😮 :o 😮 Alltid kul att kunna överraska. 😄 Men nu blir det kvällste. 😑
SadamJR Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Tror jag kommer trivas att bo själv. Då behöver jag inte ens ha byxor på mig på lediga dagar om jag inte vill. 😑 Jag hoppas du har byxor på dej när du skriver i längsta.
Memphis Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Jag hoppas du har byxor på dej när du skriver i längsta. 😆 Saddam, du e fan skön asså. 😛
SadamJR Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Han kan lättare visa sin längsta utan byxor. Du kör väl kalle anka-stil hela tiden? På jobbet måste du väl ändå ha braller?
Memphis Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Måste säga att jag är fantastiskt nöjd med min nya avatar. Blir glad inombords varje gång jag tittar på den.
SadamJR Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Måste säga att jag är fantastiskt nöjd med min nya avatar. Blir glad inombords varje gång jag tittar på den. Det säjer väl nåt antar jag. Hur mår du nu?
Memphis Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 (redigerat) Tackar som frågar, verkligen. Nu har jag knarkat mer piller så börjar bli uthärdligt. Värken försvinner iaf men feber ligger kvar. Den mest jobbiga är att jag får avboka min resa till Norrland, då flyget går på Lördag. Som tur är ligger jag steget före och hade köpt till avbokningsförsäkring i fall av sjukdom. Redigerat 31 juli 2013 av Memphis
SadamJR Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Tackar som frågar, verkligen. Nu har jag knarkat mer piller så börjar bli uthärdligt. Värken försvinner iaf men feber ligger kvar. Den mest jobbiga är att jag får avboka min resa till Norrland, då flyget går på Lördag. Som tur är ligger jag steget före och hade köpt till avbokningsförsäkring i fall av sjukdom. Hur länge har du varit sjuk? När har du semester? Vad skulle du ha gjort i norrland?
SadamJR Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Jag har aldrig varit norr om gävle, om inte toronto ligger längre norrut.
Memphis Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Är inne på sjätte dagen, sjunde imorn. En influensa brukar enligt nätet vara runt 3-7 dagar så vi får väl se. Har haft min semester redan. Fattar fortfarande inte vad du snackade häromdagen. Borde jag ha sjukskrivit mig? Skulle hälsa på min halvsyster med barn och farmor mm där uppe.
SadamJR Postat 31 juli 2013 Postat 31 juli 2013 Är inne på sjätte dagen, sjunde imorn. En influensa brukar enligt nätet vara runt 3-7 dagar så vi får väl se. Har haft min semester redan. Fattar fortfarande inte vad du snackade häromdagen. Borde jag ha sjukskrivit mig? Man sjukskriver sej alltid när man är sjuk. Då får man sjukpenning. Lön får man ju knappast om man inte dyker upp på jobbet. Efter en vecka behöver man ett läkarintyg.
Pico Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Huh? 😳 Är jag sådär trög igen? 😆 xD Tackar som frågar...
Naymari Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Är inne på sjätte dagen, sjunde imorn. En influensa brukar enligt nätet vara runt 3-7 dagar så vi får väl se. Har haft min semester redan. Fattar fortfarande inte vad du snackade häromdagen. Borde jag ha sjukskrivit mig? Skulle hälsa på min halvsyster med barn och farmor mm där uppe. Åk upp ändå. Sov på planet. Din farmor har säkert varmchoklad och en filt väntandes på dig.
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Åk upp ändå. Sov på planet. Din farmor har säkert varmchoklad och en filt väntandes på dig. Du har väl byxor på dej?
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Undrar om detta inte är ett studio forum-rekord? https://www.studio.se/index.php/topic/34477-akustisk-jazzburk/
SadamJR Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Jag är på jobb, så ja 😛 Själv har jag bara kalsonger, men det är ju oxå byxor.
Micke H Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Själv har jag bara kalsonger, men det är ju oxå byxor. Pics or it didn't happen.
Recommended Posts