Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag med och reaktionen kände väldigt omickisk.

Okej, jag tar om det i mer mickiansk stil:

Rim eller ej, att han är en riktig kuk borde vi kunna vara överens om. xD

DIN MAMMA KAN VA ETT RIM MED EN RIKTIG KUK 😠
Postat

Okej, jag tar om det i mer mickiansk stil:

DIN MAMMA KAN VA ETT RIM MED EN RIKTIG KUK 😠

Rimmad kuk, kanske kan vara något för Coop och Ica.
Postat (redigerat)

Balkongdörren har stått på vid gavel hela natten och jag har fått ned inomhustemperaturen till (nästan behagliga) 23.3 grader. Det är en sänkning med ett par, tre grader i alla fall.

Utomhus får det gärna vara 25-30 året om men i lägenheten räcker det gått och väl med 20.

Redigerat av Pico
Postat

Balkongdörren har stått på vid gavel hela natten och jag har fått ned inomhustemperaturen till (nästan behagliga) 23.3 grader. Det är en sänkning med ett par, tre grader i alla fall.

Utomhus får det gärna vara 25-30 året om men i lägenheten räcker det gått och väl med 20.

Bor du oxå uppe under taket?

Postat

Fortfarande sjuk. 😏 Pendlande feber och konstant ont i kroppen. Jag hoppas det inte håller i sig till Fredag då jag ska upp till lapplandshelvetet o hälsa på släkt.

Postat

Fortfarande sjuk. 😏 Pendlande feber och konstant ont i kroppen. Jag hoppas det inte håller i sig till Fredag då jag ska upp till lapplandshelvetet o hälsa på släkt.

Har du sjukskrivit dej?

Postat

Behöver man det? 😕

Har aldrig varit sjuk me jobbet innan.

Tänkte om du har semester. Det är ju onödigt att lägga den på att va sjuk. Fan vad internet är segt idag.

Postat

Tänkte om du har semester. Det är ju onödigt att lägga den på att va sjuk. Fan vad internet är segt idag.

Jahaa, nä det har jag inte.

Postat

Förresten, Sadam, jag dricker Budweiser och tänker på dig. ☺️

Jag hörde ett dåligt skämt en gång. Vad är det för likhet mellan Budweiser och sex i en roddbåt?

- Båda är nära vatten.

Postat

Jag hörde ett dåligt skämt en gång. Vad är det för likhet mellan Budweiser och sex i en roddbåt?

- Båda är nära vatten.

Den där har jag dragit en gång fast på engelska.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.