Micke H Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 1 dm toppar, du är allt en hårig man 😄 Kvinnor gillar håriga bestar. 😎
Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut. Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan. Så nu sitter jag här med en tom låda i presentpapper.
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut. Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan. Så nu sitter jag här med en tom låda i presentpapper. Hah.. Ge henne den tomma lådan först då! Himla förvånad hon skulle bli! ☺️
Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Thomann har fan lagt på ett kål. De har redan skickat mitt paket. Beställde ju för typ 3 h sen! Yikes!
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Thomann har fan lagt på ett kål. De har redan skickat mitt paket. Beställde ju för typ 3 h sen! Yikes! Undrar om dom kom ihåg att lägga i innehållet?
Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Undrar om dom kom ihåg att lägga i innehållet? Jadu. Det återstår och se! Eller om dom lagt i helt/nytt innehåll! 😮
CHAE Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut. Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan. Så nu sitter jag här med en tom låda i presentpapper. 😆 :lol: 😆 :lol: 😆😳😆 :lol: 😆
Fidden Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 lyssnade igenom smakprovet på mellolåtarna. det enda som var i närheten av ok var en saxofon.
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut. Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan. Så nu sitter jag här med en tom låda i presentpapper. 😄
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Hade glömt hur jävla kladdig man blir av apelsiner.
Zakyath Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 därför man inte äter dem så ofta, så jobbiga. men i och med att man inte äter dem så ofta glömmer man det. sen börjar det om. ond cirkel.
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 därför man inte äter dem så ofta, så jobbiga. men i och med att man inte äter dem så ofta glömmer man det. sen börjar det om. ond cirkel. Det där lät knäppt, men ok, det stämmer.
D Vibe Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut. Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan. Så nu sitter jag här med en tom låda i presentpapper. Sådär disträ kan jag också vara 😄
D Vibe Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 lyssnade igenom smakprovet på mellolåtarna. det enda som var i närheten av ok var en saxofon. Melodifestivalen? Jag är nyfiken på vad Jay Jay Johansson ska göra där och hur hans låt låter. Han gör annars knappast musik som passar det forumet....
Naymari Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 I know... Nay är så jääälla skön 😆🥰 😮 Sådär disträ kan jag också vara 😄 Gäller bara att vara mer uppmärksam 😑
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 därför man inte äter dem så ofta, så jobbiga. men i och med att man inte äter dem så ofta glömmer man det. sen börjar det om. ond cirkel. Det där lät knäppt, men ok, det stämmer. Nä förresten, det gör det inte alls.
slejnard Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Ledig idag! Kaffet puttrar! 😄 Bapfelsin e gott e de
Micke H Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Dagens ord: robohomofob. Det är roligt att säga.
slejnard Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Sändes på radio å allt. Tyvärr missade jag eftersom jag tuggade inför ett antal berusade turkiska journalister. De skulle skriva om däck! Inte tugga, gigga.
Micke H Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Tänk om musikanterna på tunnelbanan är sådär dåliga på riktigt? Det är kanske något slags artistiskt statement. Gitarren är ostämd på grund av dom dåliga tiderna. Sången är off-key på grund av all orättvisa som finns i världen idag! 😮
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Det var skidsprint på Storgatan i byn igår! Skulle du ha ställt upp?
Zakyath Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Tänk om musikanterna på tunnelbanan är sådär dåliga på riktigt? Det är kanske något slags artistiskt statement. Gitarren är ostämd på grund av dom dåliga tiderna. Sången är off-key på grund av all orättvisa som finns i världen idag! 😮 jag brukar vara imponerad av de som går genom tunnelbanan och spelar. bara att de inte ramlar tycker jag är en bedrift.
SadamJR Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Tänk om musikanterna på tunnelbanan är sådär dåliga på riktigt? Det är kanske något slags artistiskt statement. Gitarren är ostämd på grund av dom dåliga tiderna. Sången är off-key på grund av all orättvisa som finns i världen idag! 😮 Gå dit själv och testa hur mycket du kan dra in.
Recommended Posts