Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut.

Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan.

Så nu sitter jag här med en tom låda i presentpapper.

Postat

skulle slå in syrrans paket. Lägger i den i en låda för att det ska se "snyggare" ut.

Efter att jag slått in lådan upptäcker jag att själva innehållet ligger utanför lådan.

Hah.. Ge henne den tomma lådan först då! Himla förvånad hon skulle bli! ☺️

Postat

Thomann har fan lagt på ett kål.

De har redan skickat mitt paket. Beställde ju för typ 3 h sen!

Yikes!

Undrar om dom kom ihåg att lägga i innehållet?

Postat

😆 :lol: 😆 :lol: 😆😳😆 :lol: 😆

Postat

😄

Postat

därför man inte äter dem så ofta, så jobbiga. men i och med att man inte äter dem så ofta glömmer man det. sen börjar det om. ond cirkel.

Postat

därför man inte äter dem så ofta, så jobbiga. men i och med att man inte äter dem så ofta glömmer man det. sen börjar det om. ond cirkel.

Det där lät knäppt, men ok, det stämmer.

Postat

Sådär disträ kan jag också vara 😄

Postat

lyssnade igenom smakprovet på mellolåtarna. det enda som var i närheten av ok var en saxofon.

Melodifestivalen?

Jag är nyfiken på vad Jay Jay Johansson ska göra där och hur hans låt låter. Han gör annars knappast musik som passar det forumet....

Postat

Det där lät knäppt, men ok, det stämmer.

Nä förresten, det gör det inte alls.

Postat

Tänk om musikanterna på tunnelbanan är sådär dåliga på riktigt? Det är kanske något slags artistiskt statement. Gitarren är ostämd på grund av dom dåliga tiderna. Sången är off-key på grund av all orättvisa som finns i världen idag!

😮

Postat

Tänk om musikanterna på tunnelbanan är sådär dåliga på riktigt? Det är kanske något slags artistiskt statement. Gitarren är ostämd på grund av dom dåliga tiderna. Sången är off-key på grund av all orättvisa som finns i världen idag!

😮

jag brukar vara imponerad av de som går genom tunnelbanan och spelar. bara att de inte ramlar tycker jag är en bedrift.

Postat

😮

Gå dit själv och testa hur mycket du kan dra in.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.