Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

spelade in en jävligt fin början på en låt idag. ni får vänta med att höra till jag spelat om tight och stämt dock..

nåt slags halvsnabbt triolarpeggio-komp med lite bluessologura å jazziga trummor blev det

Redigerat av Zakyath
Postat

spelade in en jävligt fin början på en låt idag. ni får vänta med att höra till jag spelat om tight och stämt dock..

nåt slags halvsnabbt triolarpeggio-komp med lite bluessologura å jazziga trummor blev det

Om du lägger upp en film till vill jag se plytet oxå.

Postat

🥰 :wub:

🥰

🥰

Gillar du också Tard? xD

Eller gillar du det faktum att jag bytte avatar?

Eller tycker du bara det var roligt att anordna ett antal smilysar i form av en hängande penis?

Vänligen

Orolig Mor.

Postat

Jag säger då det. Dagens ungdom och deras hyss. Någon måtta får det ju vara. Inget pli på de små liven. Det var minsann bättre förr.

Postat

Jag säger då det. Dagens ungdom och deras hyss. Någon måtta får det ju vara. Inget pli på de små liven. Det var minsann bättre förr.

Närdå?

Postat

Gillar du också Tard? xD

Eller gillar du det faktum att jag bytte avatar?

Eller tycker du bara det var roligt att anordna ett antal smilysar i form av en hängande penis?

Vänligen

Orolig Mor.

Allt på en gång, tror jag 😕

Postat

Glädjande. Ingen orsak.

Fast nu kollade jag totala priset på kurslitteraturen för första året. Nu blev jag lite ledsen.

Hur mår du själv min herre?

Postat

Memphis rimmar nästan på penis. Detta tror jag inte är en slump.

Det där är ett så pass dåligt nödrim att du borde skämmas. 😆
Postat

Memphis rimmar nästan på penis. Detta tror jag inte är en slump.

Rim eller ej, att han är en riktig kuk borde vi kunna vara överens om. xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.