Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Man kunde tänka sej att dom som är här permanent skulle kunna publicera hur dom vill, medan dom som bara valsar in när dom har semester eller liknande får sina inlägg granskade av någon [...] innan dom publiceras.

Och du menar att det skulle gagna...vad/vem?

Postat

Så du ställer inte upp alltså?

Du svarade inte på min fråga. Svara på den först så ska jag svara på din 🙂

Postat

Så du ställer inte upp alltså?

Du svarade inte på min fråga. Svara på den först så ska jag svara på din 🙂

Doppelpöst på det 😑

Postat

Man kunde tänka sej att dom som är här permanent skulle kunna publicera hur dom vill, medan dom som bara valsar in när dom har semester eller liknande får sina inlägg granskade av någon, t ex dej, innan dom publiceras.

Hörrududu! 😠

Postat

Jag tänkte bara att vi skulle bli av med fidden [...]

😮🙁😆

Postat

Denna värmen.

Åt helvete med denna värmen.

Håller med fullständigt.

Funderar på att boka en resa till svalbard eller nåt.

Postat

Jag lovade mig själv att aldrig gnälla på sommaren efter att jag höll på att förfrysa tårna på en busshållsplats för några vintrar sen. Men denna värme... pust.

Postat

Förövrigt upptäckte jag när jag städade köket efter kvällsmaten att jag kan joddla. 😑

Postat

Jag lovade mig själv att aldrig gnälla på sommaren efter att jag höll på att förfrysa tårna på en busshållsplats för några vintrar sen. Men denna värme... pust.

Höst och vår är de bästa årstiderna. Och de kortaste. Punkt Slut. 😑

Postat (redigerat)

Höst och vår är de bästa årstiderna. Och de kortaste. Punkt Slut. 😑

Nu ska jag vara lagom kliché och säga att jag gillar alla årstider 🙂

Redigerat av D Vibe
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.