Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Idag har jag: Varit på biltema och handlat lampor och torkare Handlat presentkort till min syster Tvättat bilen Kört bilen Druckit kaffe Ätit kexchoklad Beställt hem nytt studiobord och 5vägs gitarrställ från thomann. 😑
Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Fortfarande fucking scroll-problem dock. xD Scroll-problem?
Micke H Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 (redigerat) Idag har jag: - Pratat med sexig brud - "Jobbat" Citat-tecknen på punkt två är ett direkt resultat av punkt ett. http://forum.studio....er-konstigt-ut/ Du har Mac med superstor upplösning så det ser väl inte så konstigt ut för dig. EDITH: Detta var alltså ett svar till Nay. Fucking ninjas, everywhere. Själv har jag superstor utlösning. Redigerat 31 januari 2013 av Micke H
Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Idag har jag: - Pratat med sexig brud - "Jobbat" Citat-tecknen på punkt två är ett direkt resultat av punkt ett. http://forum.studio....er-konstigt-ut/ Du har Mac med superstor upplösning så det ser väl inte så konstigt ut för dig. EDITH: Detta var alltså ett svar till Nay. Fucking ninjas, everywhere. Själv har jag superstor utlösning. Forumet ser bra ut. har inte ens webbläsarn på fullskärm Har 1920x1080 upplösning. Karma i guess.
CHAE Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 🙂 Idag har jag: [...] Beställt hem nytt studiobord och 5vägs gitarrställ från thomann. 😑 Good for you ☺️ Vart det ett likadant som jag har? 😮
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 va GOTT Idag har jag: *skottat snö *skottat snö och skottat snö. 😑 Så det här med att börja motionera har jag inget problem med... såatte. 😑 ...fast det vore najs med en traktor. 😑
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Kan nån förklarar för mig varför man vill ha vattenkylning i datorn? Blir förbannad! 😠
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 funkar inte which grammatiskt där? 😮 tyckte det fungerade bättre fonetiskt.. ska dubbelkolla det där!
Naymari Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Kan nån förklarar för mig varför man vill ha vattenkylning i datorn? Blir förbannad! 😠 För att det ser häftigt ut. Nästan lite Star Trek
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 funkar inte which grammatiskt där? 😮 tyckte det fungerade bättre fonetiskt.. ska dubbelkolla det där! Tänker: the voice - it - that. Återkom gärna med besked.
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Tänker: the voice - it - that. Återkom gärna med besked. Verkar som båda fungerar, även om that vore att föredra om det var en mer formell text. Ska fortsätta fundera. That fungerar bättre med broke, medan which fungerar bättre med voice
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Verkar som båda fungerar, även om that vore att föredra om det var en mer formell text. Ska fortsätta fundera. That fungerar bättre med broke, medan which fungerar bättre med voice Ordet broke kan väl inte ha med saken att göra? Nu skulle vi ha haft dingbats.
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Ordet broke kan väl inte ha med saken att göra? Nu skulle vi ha haft dingbats. Menade alltså fonetiskt och inte grammatiskt
Micke H Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Klippt mig (topparna alltså, cirka 1 dm). FYFAN vad sexig jag är. Redo för imorgon. 😎
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Menade alltså fonetiskt och inte grammatiskt Ok. Det verkar va ok med båda.
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Klippt mig (topparna alltså, cirka 1 dm). FYFAN vad sexig jag är. Redo för imorgon. 😎 Äre fest LR?
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Klippt mig (topparna alltså, cirka 1 dm). FYFAN vad sexig jag är. Redo för imorgon. 😎 1 dm toppar, du är allt en hårig man 😄
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Yeah. In my pants! Då kommer jag! ...eller ja alltså. 😳
Recommended Posts