Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jämför du din kuk med den decimal?

😮😆 xD 😄

Trollade lite i Martins w8-tråd ☺️😑

Annons
Postat

...och punchline82 trixar vidare 😑 Undrar om han får någon musik gjord öht 😮

Du verkar ha ett gott öga till honom Det roligaste hittills är nog när han ber om hjälp med att hitta en tråd han själv har startat. Och så är han så härligt småsur hela tiden oxå.

Postat (redigerat)

Du verkar ha ett gott öga till honom Det roligaste hittills är nog när han ber om hjälp med att hitta en tråd han själv har startat. Och så är han så härligt småsur hela tiden oxå.

Han har tagit det här "frågar du ingenting, får du ingenting veta" till en helt nya arenor ☺️ En mycket underhållande herre.

Ja jag vet. Såg det. Kul ju! Han lackar stenhårt när han får mothugg. Vill minnas hans Dre-lurar-tråd. Den gick åt helvete fort som fan och han vart skitsur 😆

[...] nick?

...and the Family? 😮😳

Nää, jag tänker inte göra en Mickey Goes Pro och h77 och byta nick 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Det är MC-träff här i Viken. Många skinnvästar äre 🙁

Iofs borde inte längstahs egen biker Menmphyman bränna hit på Vespan? 😳

Postat

Nu ska hela familjen chae luncha nere på stan med några kompisar 🙂 Moa kommer att ställa till ett jävla liv 🥰

Heda hare

Postat

Det är MC-träff här i Viken. Många skinnvästar äre 🙁

Iofs borde inte längstahs egen biker Menmphyman bränna hit på Vespan? 😳

Har han en vespa?

Postat

Vill ni veta något roligt?

Vi har knullat!

Den skylten såg jag utanför ett kafé idag.

Sen visade det sig att jag läst fel, i själva verket stod det att de hade "kulglass". #freudianslap

Postat

Fick en påse bullar av syrran, så nu har jag köpte en liter mjölk. Det är nog första gången sen jag flyttade hemifrån.

inte köpt mjölk förr? 😮
Postat

Sen visade det sig att jag läst fel, i själva verket stod det att de hade "kulglass". #freudianslap

Sjukt bra reklam ändå! 😄

Kulglass är ju kul. Men där är det bara roligt, kan det då vara kulglass? Roliglass? D:

Postat

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.