Micke H Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Tänk om man befinn sig i ett universum som styrdes av nunnor. Skulle det kallas nunniversum då?
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Var och handlade och kom hem med en massa apelsiner och tomater och bananer och sånt. Vad fan ska jag nu äta?
slejnard Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Tänk om man befinn sig i ett universum som styrdes av nunnor. Skulle det kallas nunniversum då? http://www.youtube.com/watch?v=pXgU2cGqlLM
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Var och handlade och kom hem med en massa apelsiner och tomater och bananer och sånt. Vad fan ska jag nu äta? Gå till korvkiosken!
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Gå till korvkiosken! Den är för långt bort ochn jag får nog inte skjuts fler ggr idag
Neosus Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Då får du bita i det sura äpplet och käka en banan. (den tyckte jag va lite rolig...) 😑
slejnard Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Då får du bita i det sura äpplet och käka en banan. (den tyckte jag va lite rolig...) 😑 mycket! 😄
SadamJR Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Då får du bita i det sura äpplet och käka en banan. (den tyckte jag va lite rolig...) 😑 Är allergisk mot äpplen. Skulle kunna dö om jag åt ett.
slejnard Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 🙁 HA! 😄 Är allergisk mot äpplen. Skulle kunna dö om jag åt ett. inte svälja bara smarra litte
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 nu när jag har ny gura och så tänkte jag börja spela in lite igen.. gned ihop en text till låten som är tänkt att bli först, den är inte för corny va? 😑 some nights I can still hear your velvet voice which broke when you were hurt but it always fades into whispers until nothing can be heard some days I can still see your smiling face wherever I turn my gaze but it always hits me to late that my eyes have been deceived now I've been all around for you if I said I would claim you would you come to the fiery depths with me to the nightmare in which I reign some mornings I still reach out to your side of our bed which now is cold turn off the clock, and drift back to sleep perhaps I'll catch you in my dreams now I've been...
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 (redigerat) det blev den där fendern stratocaster som jag länkade till, hss med midboost-kontroll 🙂 midboosten fungerar för övrigt som en drivepedal, fyfan vad den här distar lätt om man vill 😄 Redigerat 31 januari 2013 av Zakyath
Zakyath Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 jåh, lägger upp något inspelat här inom en snart framtid ☺️
Micke H Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Det är inte bara korvgubbar som öppnar sitt korvstånd på morgonen, sa en vis man en gång.
Recommended Posts