Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Bara för att göra Sadam ännu gladare så kan jag också säga att vi nu har sagt att vi älskar varandra för första gången. xD 🥰

😮😠

Men ni knullade först?

Så in åt helvete.

Jamenförfan. Gratulerar 😠

😆

Annons
Postat

Fasiken va kul! 😄

😄 Hej Grahn! 😄

Just lämnat av tjejen vid tågstationen. Känns sådär deppigt på ett bra sätt. xD

Bara för att göra Sadam ännu gladare så kan jag också säga att vi nu har sagt att vi älskar varandra för första gången. xD 🥰

🥰
Postat

Oroa er inte, Längsta, jag älskar er också. 🥰

🥰

Postat

Fick en träflisa under stortåns nagel. Drog ut den med en pincett och grät bara i 2 minuter.

Hur manliga är ni?

Nej jag skämtar inte. Fyhelvete vad ont det gör.

Postat

Håller på me en ny skiss! Hur låter det?

😱😊

Kan jag smeta ut orgeln med reverb? Hur skulle ni göra? Vill att det flyter... AH NU VET JA!!

Jag slänger ut datorn i älven...

Postat

Kan jag smeta ut orgeln med reverb? Hur skulle ni göra? Vill att det flyter... AH NU VET JA!!

Mixa på en uppblåsbar jolle. Då flyter det minsann!

Kan inte lyssna på en mobil enhet tyvärr.

Postat

Håller på me en ny skiss! Hur låter det?

😱😊

Snyggt! 😄 Du har riktigt clean och tydlig ljudbild. Tycker det låter schysst som det är, låter proffsigt. Tycker du borde starta band också. 😠

Postat

Snyggt! 😄 Du har riktigt clean och tydlig ljudbild. Tycker det låter schysst som det är, låter proffsigt. Tycker du borde starta band också. 😠

Thanx! 😄🥰

Postat

Skönt å va hemme. Nästa resa blir troligast Östersund. Passerar jag dina trakter då neosus? 😳

Ja nästan! Ungefär 16 mil ifrån äre!

Åker ni E45:an?

Postat

Ja nästan! Ungefär 16 mil ifrån äre!

[...]

A

"Alldeles runt knuten, jåh" 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.