SadamJR Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Va kul! 🙂 Ka vul! Lycka till Zak. 😉 Ni vet väl inte hur hans släkt är.
Zakyath Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Har faktiskt en väldigt trevlig släkt 😮 stor är den också, har upp mot 20 kusiner!
Fidden Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Nä, det är inte lätt. Vad är det som har hänt, eller vad är det som inte hänt? Det var nåt skämt bara. Hade väl inte semester när det hände antar jag, eller också har jag bara glömt bort det 😄
Naymari Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Satt o lekte lite i sketchup på hur det kommer se ut i lägenheten på ett ungefär. Vad jag kan få plats med och sådant. Rätt kul program 🙂
SadamJR Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 jag fattar ingenting längre.. Det var nåt skämt bara. Hade väl inte semester när det hände antar jag, eller också har jag bara glömt bort det 😄 Eller oxå har du kukat ur fullständigt.
slejnard Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Unners hur det går för´n Slejnard Plejnard! 🙂 Hä gå bra! Robbie Williams fetlevererade! Kanske bättre konsert än kiss!
SadamJR Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Hä gå bra! Robbie Williams fetlevererade! Kanske bättre konsert än kiss! Låter mera som pest eller kolera för min del, men det var ju bra att du gillade det.
Neosus Postat 20 juli 2013 Postat 20 juli 2013 Hä gå bra! Robbie Williams fetlevererade! Kanske bättre konsert än kiss! Va kul! 😄 Gnatt! 😑
D Vibe Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Satt o lekte lite i sketchup på hur det kommer se ut i lägenheten på ett ungefär. Vad jag kan få plats med och sådant. Rätt kul program 🙂 Ser fint ut 🙂 Sketchup är trevligt! Akffe på det.
D Vibe Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Ärligt talat... har inte detta forum blivit sjukt mysigt?!?! 🥰
slejnard Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Ptjaa idag åker man hem. Planet går vid 17.00 En kaffe på det 😑 Paffe Laffe Päronpung Ärligt talat... har inte detta forum blivit sjukt mysigt?!?! 🥰 Joo gott äre!
Naymari Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Ser fint ut 🙂 Sketchup är trevligt! Akffe på det. 🙂 Tror det är den bästa lösningen när det kommer till lyssningsposition/absorbenter. Det kommer aldrig bli symmetriskt hur jag än vrider och vänder. Så nu täcker jag de flesta kala ytor vid skrivbordet och har bokhyllor som diffuserar något. Jag får ner klangen i rummet iaf. Kommer nog sätta skum i taket också. För där kommer jag inte våga borra upp absorbenter. Förhoppningsvis lyckas jag få tag på en sådan mega-matta som modellen har på golvet. Hade varit gött. Annars är det rätt med möblemanget. Ska nog bara ha andra matbordsstolar. De fanns inte modellerade ☺️ Gjorde en inköpslista på Ikea. Jäkla mycket prylar man behöver egentligen 😆
SadamJR Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Gjorde en inköpslista på Ikea. Jäkla mycket prylar man behöver egentligen 😆 Budgetera för en sån där startbox till köket oxå. Det är lätt att man glömmer det.
SadamJR Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Pilsnerkorv Förr kunde man köpa kumlakorv oxå, men det har jag inte sett på länge. Här är ett tips. Köp bullens varmkorv istället, en konserv med 40 korvar och frys in i plastpåsar, t ex 5 i varje. Samma korv fast längre och smalare. Blir mycket billigare.
Neosus Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Det tipset tar jag med mig nästa gång jag går och handlar! Thanx! 😄
SadamJR Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Trodde den här tråden skulle ta sej. Gå in och skriv. https://www.studio.se/index.php/topic/101912-underhallning-ocheller-konst/
Neosus Postat 21 juli 2013 Postat 21 juli 2013 Trodde den här tråden skulle ta sej. Gå in och skriv. http://forum.studio....ocheller-konst/ Bra där! Kändes som att en viss smarthead vart ute å cykla lite i sidovind...
Recommended Posts