Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nu sticker jag iväg o kollar på Wakeboardtävling hela helgen såatte. Småbröderna ska åka. Ska försöka fota feta bilder me min nya kamera. Haregott hajjj!

gif12.gif

Redigerat av Memphis
Postat

Nu sticker jag iväg o kollar på Wakeboardtävling hela helgen såatte.

Kan du inte göra som slejnard och rapportera via telefon? Längstas representant i verkligheten, typ?

Postat

gif4.gif

Pussycatbread

Nu sticker jag iväg o kollar på Wakeboardtävling hela helgen såatte. Småbröderna ska åka. Ska försöka fota feta bilder me min nya kamera. Haregott hajjj!

gif12.gif

heda

Postat

Gick precis från jobbet till närmaste tågstation. En sträcka på 2.5 km. Inte min bästa idé med tanke på att det är 26+ ute 😆 dock blåste de rätt bra 😑

Postat

Gick precis från jobbet till närmaste tågstation. En sträcka på 2.5 km. Inte min bästa idé med tanke på att det är 26+ ute 😆 dock blåste de rätt bra 😑

Hur brukar du ta dej dit annars, taxi?

drloop (oregistrerad)
Postat

😑

Vad kostar dom nu då?

😑

Fikar morotskaka på Haga. Gott äre! 😑

Jahupp du är här nu. Skall vi ses?

Postat

Mindre än Memphis 😑

Lön då alltså 😱

Jo, men memphis är höginkomsttagare, fast det tycker han inte om när jag säjer. Tur att han inte är här.

Postat (redigerat)

Jo, men memphis är höginkomsttagare, fast det tycker han inte om när jag säjer. Tur att han inte är här.

Jag har standard lön för en kontorsarbetare inom industri. 120/h

Nay! Då kan du köpa min bil! Har lagt ut den på blocket!

😑

Betalar du för den då? 😮

Det är dyrt för ynglingar som mig att ha bil. Försäkringar är genom taket dyra för en lillskit. 😑

Redigerat av Naymari
Postat

Det är dyrt för ynglingar som mig att ha bil. Försäkringar är genom taket dyra för en lillskit. 😑

Neosus kan säkert fortsätta att ha bilen skriven på sej så blir det billigare.

Postat

Vill ha en massa pengar för den!

Skitmycke vill ja ha! 😄☺️

Hur ska du ta dej fram nu då?

Vill köpa en ny(are) bil! 😑

Postat

Vill ha en massa pengar för den!

Skitmycke vill ja ha! 😄☺️

Om du står för försäkring, däck, service och bensin kan jag gärna köpa den av dig 😑

Å skatten. Å parkeringsplats 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.