Fidden Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Kollat på Iron sky. Glömde ställa om ljudet, så jag upptäckte nu när jag var klar att jag kört det genom laptopens högtalare. Märkte inte ens att ljudet kom från pyttehögtalare istället för från stereon som var meningen. Undrar varför jag har problem att få mixarna att låta bättre xD åh, just det. CHA CHAE!
slejnard Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Tjejerna tillreder kyckling å jag softar tour de france. 😑 Blir nog en tupplur.
Fidden Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Filmen var oväntat bra faktiskt, inte illa alls för att vara gjord av en finne, Såg sen att jag även sett hans förra film, in the pirkinning, Den var inte lika bra, men jävligt indie xD
D Vibe Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Iron Sky är rätt awesome faktiskt. xD Grym musik av Laibach om inte annat. Har inte sett den än. 😑
SadamJR Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 En del försvinner på semestern, och fidden dyker upp.
Neosus Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Det är för att när Fidden har semester DÅ jobbar han! Men när han jobbar DÅ har han semester! Och nu jobbsemestrar han? 😕 Har jag rätt eller rätt så fel eller felrätt?
Fidden Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 😄 när jag jobbar sitter jag ju med en pipett i handen hela tiden, och då kan jag ju inte skriva på forumet heller, dumsnutar. Nu på semestern sitter jag med kuken i handen hela tiden, men jag har en hand fri.
Micke H Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Nu på semestern sitter jag med kuken i handen hela tiden, men jag har en hand fri. Precis som din ma....eller nä. 😊
Fidden Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Förresten fjällar jag som fan på ett litet parti på överarmen. När jag ser det i spegeln fantiserar jag mig bort till en verklighet där jag skaffade mig en tribal på 90-talet, som jag nu ångrat och har lyckats gnugga bort med hjälp av en smörkniv som jag gjorde i träslöjden.
CHAE Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Förresten fjällar jag som fan på ett litet parti på överarmen. När jag ser det i spegeln fantiserar jag mig bort till en verklighet där jag skaffade mig en tribal på 90-talet, som jag nu ångrat och har lyckats gnugga bort med hjälp av en smörkniv som jag gjorde i träslöjden. 😆
Naymari Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Förresten fjällar jag som fan på ett litet parti på överarmen. När jag ser det i spegeln fantiserar jag mig bort till en verklighet där jag skaffade mig en tribal på 90-talet, som jag nu ångrat och har lyckats gnugga bort med hjälp av en smörkniv som jag gjorde i träslöjden. 😆
Fidden Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 men asså, netflix. "Vi kommer aldrig att posta nåt på din facebook utan att fråga först". Sen dyker det upp typ en "Vill du dela detta?" ruta, där det finns en JA-knapp... och inget annat alternativ xD Till slut hittade jag ett kryss typ två mil från rutan. MEEEEN det finns en hel massa bra grejer på netflix, så jag ska inte klaga. Dessutom är första månaden gratis. Om jag lyckas titta på allt på den månaden, kan jag ju avanmäla sen.
CHAE Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 När jag var 18 ville jag tatuera mig. Det skulle bli den tuffaste tatuering ever. Det skulle bli....wait for it.........waaaaaait for it....... Taggtråd. Från axeln, runt hela armen i någon slags kringelkrok och ner till handleden. Stentufft! 😠 Det hände aldrig och det var då en jävla tur det ☺️😑
Recommended Posts