Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Kollat på Iron sky. Glömde ställa om ljudet, så jag upptäckte nu när jag var klar att jag kört det genom laptopens högtalare. Märkte inte ens att ljudet kom från pyttehögtalare istället för från stereon som var meningen.

Undrar varför jag har problem att få mixarna att låta bättre xD

åh, just det. CHA CHAE!

Link to comment
Dela på andra sajter

Filmen var oväntat bra faktiskt, inte illa alls för att vara gjord av en finne,

Såg sen att jag även sett hans förra film, in the pirkinning, Den var inte lika bra, men jävligt indie xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

när jag jobbar sitter jag ju med en pipett i handen hela tiden, och då kan jag ju inte skriva på forumet heller, dumsnutar.

Nu på semestern sitter jag med kuken i handen hela tiden, men jag har en hand fri.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten fjällar jag som fan på ett litet parti på överarmen.

När jag ser det i spegeln fantiserar jag mig bort till en verklighet där jag skaffade mig en tribal på 90-talet, som jag nu ångrat och har lyckats gnugga bort med hjälp av en smörkniv som jag gjorde i träslöjden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten fjällar jag som fan på ett litet parti på överarmen.

När jag ser det i spegeln fantiserar jag mig bort till en verklighet där jag skaffade mig en tribal på 90-talet, som jag nu ångrat och har lyckats gnugga bort med hjälp av en smörkniv som jag gjorde i träslöjden.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten fjällar jag som fan på ett litet parti på överarmen.

När jag ser det i spegeln fantiserar jag mig bort till en verklighet där jag skaffade mig en tribal på 90-talet, som jag nu ångrat och har lyckats gnugga bort med hjälp av en smörkniv som jag gjorde i träslöjden.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

men asså, netflix. "Vi kommer aldrig att posta nåt på din facebook utan att fråga först".

Sen dyker det upp typ en "Vill du dela detta?" ruta, där det finns en JA-knapp... och inget annat alternativ xD

Till slut hittade jag ett kryss typ två mil från rutan.

MEEEEN det finns en hel massa bra grejer på netflix, så jag ska inte klaga. Dessutom är första månaden gratis. Om jag lyckas titta på allt på den månaden, kan jag ju avanmäla sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var 18 ville jag tatuera mig. Det skulle bli den tuffaste tatuering ever. Det skulle bli....wait for it.........waaaaaait for it....... Taggtråd. Från axeln, runt hela armen i någon slags kringelkrok och ner till handleden. Stentufft! 😠

Det hände aldrig och det var då en jävla tur det ☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...