Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

CHAE! 😮😄

@Nay; Växjö it is 😮 Grattis till intaget och lägenheten. Sopa banan med dem nu och visa vart skåpet ska stå 😎

Thankyou kind sir! 🙂 jag ska ställa ett riktigt fett ekskåp på tårna på de rackarna 😎

Postat

CHAE stole your spotlight guuuurl! *snap* *snap* *snap*

I'm a strong, black, independent woman and I don't need no CHAE!

Postat

Imorrn ska jag träffa tjejen igen. 🥰 Och i övermorgon ska hon, jag och tre av mina polare gå och se Despicable Me 2. xD

Postat

Imorrn ska jag träffa tjejen igen. 🥰 Och i övermorgon ska hon, jag och tre av mina polare gå och se Despicable Me 2. xD

helfestligt! 😄
Postat

Längesen jag var på bio. Men jag har inte självförtroendet till och gå på bio själv.

Sen går det mest filmer jag inte är helt intresserad av. 😑

Postat

Men hobbit - desolation of smaug kommer i december! Tjoflöjt! Då kommer vi se herr Persbrandt som Beorn! 😄

Vad dricker hunden ur?

Kopp!

Postat

Heter hon verkligen flame?

Postat

Men hobbit - desolation of smaug kommer i december! Tjoflöjt! Då kommer vi se herr Persbrandt som Beorn! 😄

Just den aspekten är jag fan mest nyfiken på. xD

Postat

Heter hon verkligen flame?

Det är ett smeknamn bara, några av hennes online-polare kallar henne det. Jag kallar henne My Michelle efter Guns n Roses-låt. 🥰

Postat

Det är ett smeknamn bara, några av hennes online-polare kallar henne det. Jag kallar henne My Michelle efter Guns n Roses-låt. 🥰

Jag antar du hittade det namnet när du snokade på Facebook btw. xD

ur ur koppar koppar i guld guld

En enorm orm. Vilket förresten är ett smeknamn på min...

Postat (redigerat)

Pff, alla bar spelar. Ingen har saknat dig EGENTLIGEN! Så det så! 😏

😑🙂

Jag har proddat upp ett gäng låtar 😑

"Sådeså"

Redigerat av CHAE
Postat

Så du är tillbaka nu.

Indeed I am, Sadam. Indeed I am 🙂

Det mesta verkar vara som vanligt ute i storforum. JJRockis langar på såg jag... 😮 Han tycker... Jättemycket om olika saker. Jämt.

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.