Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tråkigt och höra Sadam! 🙁 du är dock en jäkel på att urskilja bra låtar från dåliga! Det är något! 🙂

Japp, det är det. Kan nog va den på detta forum med bäst smak, kanske.

Annons
Postat

Japp, det är det. Kan nog va den på detta forum med bäst smak, kanske.

Du introducerade mig till fibes oh fibes. Det är mycket bra 😑

Postat

Jo, det är försent för mej, Kunde noter skapligt en gång i världen. Nu funkar inte händerna så bra längre,

Skriva musik kan du göra med en datormus. Fast det kanske var instrumentspelande ni pratade om?

Postat

Gött nay!

Påminner lite om min studentlya på 27 kvdrtmtr, fick till möblemanget så jääävla bra i den. Kan faktiskt sakna den lite då och då.

Postat

Då har man lägenhet! Woop! 😄

Inflyttningsfest?

PS. Grattis!

Postat

Grattis! 😄

Tack! 😄

Gött nay!

Påminner lite om min studentlya på 27 kvdrtmtr, fick till möblemanget så jääävla bra i den. Kan faktiskt sakna den lite då och då.

Gött när man får till det! Själv ska jag försöka få plats med mina musik prylar, soffa, säng, bokhylla och matbord. Soffan kan bli svårt dock.

Inflyttningsfest?

PS. Grattis!

Du kan komma på en kaffe om du vill 😑

Postat

Är den dyr?

Ja.

4909:- Då ingår bredband & kabelteve men Ikke El. Den är renoverad 2013. det är därför det är ganska dyr.

Glad att jag slipper parkbänken dock. Skulle den bli alldeles för dyrt kan jag söka ny och byta när det inte är så högt söktryck som det är nu precis innan en ny termin.

Postat

Ja.

4909:- Då ingår bredband & kabelteve men Ikke El. Den är renoverad 2013. det är därför det är ganska dyr.

Glad att jag slipper parkbänken dock. Skulle den bli alldeles för dyrt kan jag söka ny och byta när det inte är så högt söktryck som det är nu precis innan en ny termin.

Hur mycket har du kvar?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.