Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är så ledsen att CHAE inte längre är här att jag beslutade mig för att leva ut mina känslor på pianot. 🙁

Annons
Postat (redigerat)

Där finns inga ursäkter. Allt är möjligt.

Sov gott

Redigerat av ironman
Postat

Det är orättvist att en del kan spela flera instrument.

Lär dig musikteorin på piano. Då ett klaviatur är enkelt att applicera på de flesta instrument.

Kan man musikteorin är det bara hälften så mycket att lära sig per instrument.

Själv väntar jag på lönen så jag kan rusta upp fiolen och börja öva lite på den. Stråk-instrument är något jag alltid velat spela.

Postat

Aldrig för sent 😑

Jo, det är försent för mej, Kunde noter skapligt en gång i världen. Nu funkar inte händerna så bra längre,

Postat

Jo, det är försent för mej, Kunde noter skapligt en gång i världen. Nu funkar inte händerna så bra längre,

Tråkigt och höra Sadam! 🙁 du är dock en jäkel på att urskilja bra låtar från dåliga! Det är något! 🙂

Postat

BRA pagetopper! Grattis! 😄

Danke 😑

Den är skitdyr. Men tog den dirr. Hellre ha en lägenhet vid terminsstarten! Skulle den bli för dyr så kan jag söka ny när söktrycket inte är så hårt 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.