Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Då skrev du väl nåt giftigt inlägg? Nop, I am better than that. När andra beter sig illa vill inte jag sjunka till samma nivå.
SadamJR Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Nop, I am better than that. När andra beter sig illa vill inte jag sjunka till samma nivå. Herrejävlar.
SadamJR Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Jag vet. Du måste lära dej att ge igen, annars får du magsår eller nåt.
Micke H Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Du måste lära dej att ge igen, annars får du magsår eller nåt. Absolut inte, Memphis är så jävla mogen och vettig. 🥰 Snart nog hittar han en tjej att tumla runt med som är lika mogen som han. JOJJE FFS 😠 Kul att du skaffat Instagram förresten. 😄 I know. 😄 Synd bara att det inte någon bra Windows Phone-app. Den ooficiella som jag använder är duglig men inte så mycket mer. xD GOD MORGON LÄNGSTA! Sista veckan innan semestern. Tre pers på kontoret och risk för fruktansvärt hektiskt och alldeles för mycket ansvar än vad jag är bekväm med. xD
Memphis Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Absolut inte, Memphis är så jävla mogen och vettig. 🥰 Snart nog hittar han en tjej att tumla runt med som är lika mogen som han. 😄🥰 I know. 😄 Synd bara att det inte någon bra Windows Phone-app. Den ooficiella som jag använder är duglig men inte så mycket mer. xD Okej xD GOD MORGON LÄNGSTA! Sista veckan innan semestern. Tre pers på kontoret och risk för fruktansvärt hektiskt och alldeles för mycket ansvar än vad jag är bekväm med. xD xD Morrn!
SadamJR Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 😄 Snart åker vi till mörtträsk! Undrar hur ortsborna kom fram till det namnet. Mörtträsk får det bli. Vilken turistmagnet.
slejnard Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Riktigt gott ☺️ Nu E vi i stugan. Ingen el inget rinnande vatten.
Naymari Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Då jag tror ni flesta bor i lägenheter: Hur stor är er lägenhet (RoK, kvm) Och vad ger ni för månadshyra för den?
slejnard Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Då jag tror ni flesta bor i lägenheter: Hur stor är er lägenhet (RoK, kvm) Och vad ger ni för månadshyra för den? Bodde i en tvåa på 60 m2 tidigare. Är sambo nu i hus med 4 rum varav det största är studio! 😄
Naymari Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Bodde i en tvåa på 60 m2 tidigare. Är sambo nu i hus med 4 rum varav det största är studio! 😄 Vad får du ge för dem? 😮
Neosus Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 DE e gott! Vad får du ge för dem? 😮 En kakburk varje månad skulle jag tro... 😑
Recommended Posts