Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

loose funkar också... men det betyder att man gjort sig av med något med flit 😉

[...]

Jag övervägde det men det kändes inte rimligt att Nay menade "ingenting att lossa". Vore så ändå fallet borde det nog stå "nothing to loosen" eller "nothing to let loose". 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

loose funkar också... men det betyder att man gjort sig av med något med flit 😉

din ingående kritik kommer ikväll! ska iväg och spela in med alex nu!

Jag övervägde det men det kändes inte rimligt att Nay menade "ingenting att lossa". Vore så ändå fallet borde det nog stå "nothing to loosen" eller "nothing to let loose". 😉

Ddet här med grammatik 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen Längsta. 😄

Nu har jag återhämtat mig.

Det visade sig att hon tjejen är en douchebag ändå.

Bara två dagar efter att vi nästan blev ett par så lägger hon upp en bild på fejjan när hon ligger och myser med en annan dude i sängen.

Då känner man sig lagom speciell. Nä fan, tjejer är bara problem, jag ska va singel resten av livet! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, tur att vi inte sågs igår då, eller?

Både ja och nej. Hade varit kul att ses men nu fick jag lärt mig vilken tjej jag inte ska satsa på, så det e ju bra. 😛

Hipp hurra! Jag har blivit tvåbarnsfar idag!

Min forumaktivitet sjunker en heeel del nu. Hejs!

Stort grattis Linus! 🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen Längsta. 😄

Nu har jag återhämtat mig.

Det visade sig att hon tjejen är en douchebag ändå.

Bara två dagar efter att vi nästan blev ett par så lägger hon upp en bild på fejjan när hon ligger och myser med en annan dude i sängen.

Då känner man sig lagom speciell. Nä fan, tjejer är bara problem, jag ska va singel resten av livet! 😛

Seriöst? 😳 Va fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju köpt systemkamera förresten, sjukt kul! 😄 Jag ska seriöst bli grym på fotografering, håller på att lära mig om slutartid, bländare, ISO-tal osv. Lite trixigt i början men börjar få lite grepp om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, kändes sådär, blev rätt upprörd. Det trodde jag inte om henne men nu vet jag.

Aja, se det från den positiva sidan, jävla tur att det inte blev något mellan er. xD

Jag har ju köpt systemkamera förresten, sjukt kul! 😄 Jag ska seriöst bli grym på fotografering, håller på att lära mig om slutartid, bländare, ISO-tal osv. Lite trixigt i början men börjar få lite grepp om det.

🥰 Jag har ju en ny mobil, en Nokia Lumia 920. Den har en massa sådana inställningar på sin kamera som jag inte fattar och inte orkar sätta mig in i. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Aja, se det från den positiva sidan, jävla tur att det inte blev något mellan er. xD

🥰 Jag har ju en ny mobil, en Nokia Lumia 920. Den har en massa sådana inställningar på sin kamera som jag inte fattar och inte orkar sätta mig in i. xD

xD

DO ER LAT HEST

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen Längsta. 😄

Nu har jag återhämtat mig.

Det visade sig att hon tjejen är en douchebag ändå.

Bara två dagar efter att vi nästan blev ett par så lägger hon upp en bild på fejjan när hon ligger och myser med en annan dude i sängen.

Då känner man sig lagom speciell. Nä fan, tjejer är bara problem, jag ska va singel resten av livet! 😛

Då skrev du väl nåt giftigt inlägg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...