SadamJR Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 din ingående kritik kommer ikväll! ska iväg och spela in med alex nu! Smörsångarn?
Pico Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 loose funkar också... men det betyder att man gjort sig av med något med flit 😉 [...] Jag övervägde det men det kändes inte rimligt att Nay menade "ingenting att lossa". Vore så ändå fallet borde det nog stå "nothing to loosen" eller "nothing to let loose". 😉
Naymari Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 loose funkar också... men det betyder att man gjort sig av med något med flit 😉 din ingående kritik kommer ikväll! ska iväg och spela in med alex nu! Jag övervägde det men det kändes inte rimligt att Nay menade "ingenting att lossa". Vore så ändå fallet borde det nog stå "nothing to loosen" eller "nothing to let loose". 😉 Ddet här med grammatik 😆
Pico Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Ddet här med grammatik 😆 Iofs är det väl Inte helt ovanligt att det tas genvägar när det gäller just sångtexter.
Zakyath Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 lyssnar på några av de första låtarna jag spelade in för ett par år sen.. fan vad mycket bättre jag har blivit. på att sjunga, spela å mixa. kul motivation för att förtsätta öva som satan iaf ☺️
Naymari Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Massor av sprinters åker fast för doping. Rätt åt dem. De borde bli avstängda på livstid.
slejnard Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 😑 😄 Massor av sprinters åker fast för doping. Vilka då? Bolt?
Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 (redigerat) Hej igen Längsta. 😄 Nu har jag återhämtat mig. Det visade sig att hon tjejen är en douchebag ändå. Bara två dagar efter att vi nästan blev ett par så lägger hon upp en bild på fejjan när hon ligger och myser med en annan dude i sängen. Då känner man sig lagom speciell. Nä fan, tjejer är bara problem, jag ska va singel resten av livet! 😛 Redigerat 14 juli 2013 av Memphis
Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 (redigerat) Jaha, tur att vi inte sågs igår då, eller? Både ja och nej. Hade varit kul att ses men nu fick jag lärt mig vilken tjej jag inte ska satsa på, så det e ju bra. 😛 Hipp hurra! Jag har blivit tvåbarnsfar idag! Min forumaktivitet sjunker en heeel del nu. Hejs! Stort grattis Linus! 🥰 Redigerat 14 juli 2013 av Memphis
Micke H Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Hej igen Längsta. 😄 Nu har jag återhämtat mig. Det visade sig att hon tjejen är en douchebag ändå. Bara två dagar efter att vi nästan blev ett par så lägger hon upp en bild på fejjan när hon ligger och myser med en annan dude i sängen. Då känner man sig lagom speciell. Nä fan, tjejer är bara problem, jag ska va singel resten av livet! 😛 Seriöst? 😳 Va fan!
Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 (redigerat) Seriöst? 😳 Va fan! Mm, kändes sådär, blev rätt upprörd. Det trodde jag inte om henne men nu vet jag. Redigerat 14 juli 2013 av Memphis
Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Jag har ju köpt systemkamera förresten, sjukt kul! 😄 Jag ska seriöst bli grym på fotografering, håller på att lära mig om slutartid, bländare, ISO-tal osv. Lite trixigt i början men börjar få lite grepp om det.
Micke H Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Mm, kändes sådär, blev rätt upprörd. Det trodde jag inte om henne men nu vet jag. Aja, se det från den positiva sidan, jävla tur att det inte blev något mellan er. xD Jag har ju köpt systemkamera förresten, sjukt kul! 😄 Jag ska seriöst bli grym på fotografering, håller på att lära mig om slutartid, bländare, ISO-tal osv. Lite trixigt i början men börjar få lite grepp om det. 🥰 Jag har ju en ny mobil, en Nokia Lumia 920. Den har en massa sådana inställningar på sin kamera som jag inte fattar och inte orkar sätta mig in i. xD
Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Aja, se det från den positiva sidan, jävla tur att det inte blev något mellan er. xD 🥰 Jag har ju en ny mobil, en Nokia Lumia 920. Den har en massa sådana inställningar på sin kamera som jag inte fattar och inte orkar sätta mig in i. xD xD DO ER LAT HEST
Memphis Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 NEJJE! 😠 JOJJE FFS 😠 Kul att du skaffat Instagram förresten. 😄
SadamJR Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Hej igen Längsta. 😄 Nu har jag återhämtat mig. Det visade sig att hon tjejen är en douchebag ändå. Bara två dagar efter att vi nästan blev ett par så lägger hon upp en bild på fejjan när hon ligger och myser med en annan dude i sängen. Då känner man sig lagom speciell. Nä fan, tjejer är bara problem, jag ska va singel resten av livet! 😛 Då skrev du väl nåt giftigt inlägg?
Recommended Posts