CHAE Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Min BMI är healthy. 🤪 Jag är så smal så att när solen skiner bildas ingen skugga Jag ahr hört rykten om att du ska vara så smal så om man ser dig i profil så...ser man dig inte 😮😳 Hehe. Det BMI inte räknar med är blodfett och blodtryck m.m. Det kan vara högt även om man är smal. Jepp 😑🙁 Jo jag har för högt blodtryck! Så läkarn sa till mig att börja motionera. Banne mej! Go out and motionera 😠 * * * Jag har gitarrspa idag 🥰🙂
CHAE Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 (redigerat) Undrar vad han med logon går på? Fråga honom vet ja 🙂 I vilket fall som helst så är det ju en bra sätt att låta folk plugga in namnet på 😉 Redigerat 30 januari 2013 av CHAE
Neosus Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 *japp* * * * Jag har gitarrspa idag 🥰🙂 Lerbehandling och gurka oxå? 😕
Micke H Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Nytt låtnamn: I Gave You A Ring, You Gave Me The Finger. Actually, jag tror jag kom på den tidigare, och nu bara minns det igen. xD Eller kanske läste det nånstans. #minnetärbramenkort
CHAE Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 *japp* Lerbehandling och gurka oxå? 😕 Nääää.... Då pajar man ju gurorna 🙁 FATTARUVÄL!
Naymari Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Här har ni en länk till det nya "snällare" sättet att räkna ut sit bmi. Jag är överviktig enligt båda metoderna. http://people.maths....n/bmi_calc.html De kallar mig hälsosam, I don't agree 😑
Micke H Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Speaking of which, vad är bra hångelmusik? Typ Air och Sigur Ros kanske? Micke? Meh. 😛
slejnard Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 oj här blir man kvadruppelt ninjad. 😱😎 Speaking of which, vad är bra hångelmusik? Typ Air och Sigur Ros kanske? KISS- Love Gun, Lets put the X in sex?
Neosus Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Nääää.... Då pajar man ju gurorna 🙁 FATTARUVÄL! Men det slätar ju ut rynkorna har jag hört.. 😛☺️
Micke H Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 oj här blir man kvadruppelt ninjad. 😱😎 KISS- Love Gun, Lets put the X in sex? Hångelmusik, inte "jag vill stoppa in min familjelycka i din fingerborg"-musik.
Naymari Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Speaking of which, vad är bra hångelmusik? Typ Air och Sigur Ros kanske?
SadamJR Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Nytt låtnamn: I Gave You A Ring, You Gave Me The Finger. Actually, jag tror jag kom på den tidigare, och nu bara minns det igen. xD Eller kanske läste det nånstans. #minnetärbramenkort Har hört det förut.
slejnard Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Hångelmusik, inte "jag vill stoppa in min familjelycka i din fingerborg"-musik. Ha! 😄 :lunch: å sen gig! so long!
Micke H Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 [/size] http://www.youtube.com/watch?v=rvdYly4A5W0 http://www.youtube.com/watch?v=ydrtF45-y-g Kom igen, har ingen av er hört talas om att vara subtil? xD
Naymari Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Kom igen, har ingen av er hört talas om att vara subtil? xD Jag har aldrig ens hört det ordet förut 😑
D Vibe Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Vad sägs om 50 cent - Candy shop, Micke? 😛 Ni som gillar rock har väl annars en störtflod med subtila sexlåtar att välja mellan? 😄
SadamJR Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Hela den här idén om att man ska göra olika saker samtidigt är främmande för mej.
Micke H Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Vad sägs om 50 cent - Candy shop, Micke? 😛 Ni som gillar rock har väl annars en störtflod med subtila sexlåtar att välja mellan? 😄 Sexlåtar, ja. Subtila, njae...att vara smooth brukar inte riktigt vara hårdrockens starka sida. xD Men jag tror Sigur Ros och Air kan vara bra.
CHAE Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 [...] Men jag tror Sigur Ros och Air kan vara bra. Allt av Jan Johansson 🙂
D Vibe Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Allt av Jan Johansson 🙂 Hoppas du verkligen menar Jan Johansson nu och inte typ smörsångaren Jan Johansen eller vad han heter 😛 Sexlåtar, ja. Subtila, njae...att vara smooth brukar inte riktigt vara hårdrockens starka sida. xD Men jag tror Sigur Ros och Air kan vara bra. 😄 Hela den här idén om att man ska göra olika saker samtidigt är främmande för mej. Multitasking 🙂
Recommended Posts