joachime Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Hmm... Näe, jag har bestämt mig för att ligga lågt med kolhydrater. Får det inte att funka med mitt badideal.
Naymari Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Om en affär har ett ljudsystem, men inre spelar någonting. Är de skyldiga Stimpengar till John Cage då? Filosofi med mig själv i jobbets sista halvtimme
SadamJR Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Om en affär har ett ljudsystem, men inre spelar någonting. Är de skyldiga Stimpengar till John Cage då? Bara om det är tyst i 4.33.
Naymari Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Bara om det är tyst i 4.33. Men om de har tyst hela dagen? Det måste bli jättedyrt. Lika dyrt som om de skulle spela musik iofs.
SadamJR Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Men om de har tyst hela dagen? Det måste bli jättedyrt. Men om det är tyst hela tiden kan ingen bevisa att det är just 4.33 som spelas. Då kan butiken hävda att det är en låt dom har gjort själva. Hmm, det kanske finns en chans att tjäna pengar här.
Naymari Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Men om det är tyst hela tiden kan ingen bevisa att det är just 4.33 som spelas. Då kan butiken hävda att det är en låt dom har gjort själva. Hmm, det kanske finns en chans att tjäna pengar här. Där sade du något!
SadamJR Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Man kan kolla upp butiker där det är tyst hela tiden, och så rätt vad det är så knallar man fram till föreståndarn och säjer, den där låten har jag skrivit.
joachime Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 (redigerat) Man kan kolla upp butiker där det är tyst hela tiden, och så rätt vad det är så knallar man fram till föreståndarn och säjer, den där låten har jag skrivit. Ni har nu haft tyst i drygt tre år vilket råkar vara den exakta längden på mitt stycke " ". Mina advokater kommer att kontakta era advokater. ---- Ringer utlämningsstället klockan tre. De har inte tagit emot paketet. Ännu ett samtal till paketservice som återigen ringer till åkeriet där man nu säger att man känner till ärendet mycket väl. Jaha, då har man blivit en jobbig kund då rå. Jag som bara ville ha tag i innehållet. Förpackningen kan dom fortsätta skicka (eller inte) runt internt hur mycket dom vill. Ett nytt löfte om att paketet ska finnas på utlämningsstället imorgon. Och för första gången, en ursäkt för att ärendet har blivit så omständligt. Jag frågar paketservice vad jag ska göra om paketet inte dyker i morgon heller. - Ja, då får du kontakta oss så gör vi en grundlig utredning. På något sätt känns det mer som ett hot än ett löfte. Redigerat 9 juli 2013 av joachime
SadamJR Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 - Ja, då får du kontakta oss så gör vi en grundlig utredning. På något sätt känns det mer som ett hot än ett löfte. Tror du att det är dej dom ska utreda?
joachime Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Tror du att det är dej dom ska utreda? Jag tror dom går igång på möjligheterna. Hellre en grundlig utredning än en leverans. Lite som i Kafkas Processen.
drloop (oregistrerad) Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Hmm... Näe, jag har bestämt mig för att ligga lågt med kolhydrater. Får det inte att funka med mitt badideal. Mmm, jag har ändrad lite i mitt grundglassrecept så så att den blir mjukare. Kaffeglass och citronglass är i topp!
SadamJR Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Jag tror dom går igång på möjligheterna. Hellre en grundlig utredning än en leverans. Lite som i Kafkas Processen. Bara det inte blir som i förvandlingen.
drloop (oregistrerad) Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Bara det inte blir som i förvandlingen. Kan vara bra om man behöver måla om på konstiga ställen.
Recommended Posts