Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Man blir ju fan svettig av att vara ute 😠

Håller mig inne tills efter mittpådagen-solen 😏

Det har varit en fin sommar vädermässigt, men idag blir det nog för varmt. Måste ge mej iväg och grattulera syrans mellangrabb som fyller 25. Vet inte om det är bäst att cykla eller begära skjuts med luftkonditionerad bil?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mjahapp... å hur var det här då?

Hände mycket intressanta grejer igår, svårt att smälta det lite.

Jag blev tillsammans med en tjej. 😱😊

Har känt henne många år och vi har alltid klaffat jättebra och haft roligt ihop när vi setts så jag har gillat henne länge men hon har haft kille senaste åren. Men för några månader sedan så gjorde dom slut och efter det har vi setts mycket mer. Igår så var i ett gäng på pub och när jag drog mig hemåt runt tretiden och kommit till spårvagnen så kom hon springande ikapp. xD Och så berättade hon vad hon kände och jag berättade att jag kände likadant. Så började vi pussas på en parkbänk. 😊😛 En fantastiskt rolig och vacker tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hände mycket intressanta grejer igår, svårt att smälta det lite.

Jag blev tillsammans med en tjej. 😱😊

Har känt henne många år och vi har alltid klaffat jättebra och haft roligt ihop när vi setts så jag har gillat henne länge men hon har haft kille senaste åren. Men för några månader sedan så gjorde dom slut och efter det har vi setts mycket mer. Igår så var i ett gäng på pub och när jag drog mig hemåt runt tretiden och kommit till spårvagnen så kom hon springande ikapp. xD Och så berättade hon vad hon kände och jag berättade att jag kände likadant. Så började vi pussas på en parkbänk. 😊😛 En fantastiskt rolig och vacker tjej.

🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Vänersborg nästa. Det är väl overkills hemtrakter?

Stämmer bra!

Var kommer den ifrån? 🙂

Ja originalbilden såg jag ju först i samma artikel Saddam länkade till men minns tyvärr inte var jag hittade den modifierade.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...