Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Sådana har jag 😑

Whajj u sälja thäm? 😮

För att ena monitorn fick vajsing på elektroniken och pallade inte lämna in på service alt. köpa en ny. Jag mixar ändå mest i lurar också så. Men dom var bra som tusan annars, har haft dom i typ 4 år.
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

[/size]Var på affärn och handlade. Glömde köpa kaffe.

😆

SOPA! 😄

För att ena monitorn fick vajsing på elektroniken och pallade inte lämna in på service alt. köpa en ny. Jag mixar ändå mest i lurar också så. Men dom var bra som tusan annars, har haft dom i typ 4 år. [/size]

Aha D:

Jo det är snuskigt bra monitorer för pengarna.

Hur upplevde du att de funkade i en lägenhet? 😲

Lite surt dock att de nya yamaha monitorerna är ute nu 😛

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

SOPA! 😄

Japp. xD

Aha D:

Jo det är snuskigt bra monitorer för pengarna.

Hur upplevde du att de funkade i en lägenhet? 😲

Ja, det tycke jag. 😕 Men jag är ingen expert på ljud heller så. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Well ja. Det borde väl inte vara något problem. Jag lyssnar ju inte högt direkt så kommer nog inte störa någon granne 😕

Jaha du syftade grannar, trodde du menade mer hur frekveserna studsar och sånt. xD

En gång fick jag Securitas som knackade på efter jag spelat väldigt högt me dom. xD Grannarna hade ringt. Sedan dess har jag aldrig spelat högt så det stört. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha du syftade grannar, trodde du menade mer hur frekveserna studsar och sånt. xD

En gång fick jag Securitas som knackade på efter jag spelat väldigt högt me dom. xD Grannarna hade ringt. Sedan dess har jag aldrig spelat högt så det stört. 😛

Nejnej. Det har jag absorbenter till. Och alla rum är ju annorlunda 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Naymari använder absorbenter där memphis använder grannar. Tja, nån glädje ska man väl ha av dom. Ställa en fet jävla granne i hörnet som basfälla. Eller fästa grannbarn i olika längd på väggen som en slags diffusator.

Link to comment
Dela på andra sajter

Naymari använder absorbenter där memphis använder grannar. Tja, nån glädje ska man väl ha av dom. Ställa en fet jävla granne i hörnet som basfälla. Eller fästa grannbarn i olika längd på väggen som en slags diffusator.

😆 :lol: 😆

Äsch, den här dagen började inget bra. Glömde köpa kaffe, läser fel och missuppfattar. Jag går nog o lägger mig igen, hej då! xD

☺️

Bor du inte i villa?

För tillfället ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...