SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Fan vad sjukt... jag drömde om en såndär inatt 😳 Var det bra sex?
SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Köffe gött! ☺️🙂 Köffe? Akkfe heter det väl för fan. Hmm....
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Har inget kaffe i nya lägenheten än! 😮 Får sticka o köpa nu. Var på affärn och handlade. Glömde köpa kaffe. 😆
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Sådana har jag 😑 Whajj u sälja thäm? 😮 För att ena monitorn fick vajsing på elektroniken och pallade inte lämna in på service alt. köpa en ny. Jag mixar ändå mest i lurar också så. Men dom var bra som tusan annars, har haft dom i typ 4 år.
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 (redigerat) [/size]Var på affärn och handlade. Glömde köpa kaffe. 😆 SOPA! 😄 För att ena monitorn fick vajsing på elektroniken och pallade inte lämna in på service alt. köpa en ny. Jag mixar ändå mest i lurar också så. Men dom var bra som tusan annars, har haft dom i typ 4 år. [/size] Aha D: Jo det är snuskigt bra monitorer för pengarna. Hur upplevde du att de funkade i en lägenhet? 😲 Lite surt dock att de nya yamaha monitorerna är ute nu 😛 Redigerat 6 juli 2013 av Naymari
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 SOPA! 😄 Japp. xD Aha D: Jo det är snuskigt bra monitorer för pengarna. Hur upplevde du att de funkade i en lägenhet? 😲 Ja, det tycke jag. 😕 Men jag är ingen expert på ljud heller så. xD
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 (redigerat) Postade klipp i Slejjs bryggtråd. ☺️ Redigerat 6 juli 2013 av Memphis
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Ja, det tycke jag. 😕 Men jag är ingen expert på ljud heller så. xD Well ja. Det borde väl inte vara något problem. Jag lyssnar ju inte högt direkt så kommer nog inte störa någon granne 😕
Fidden Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 (redigerat) Hur upplevde du att de funkade i en lägenhet? 😲 Ja, det tycke jag. 🤪😲😆 Redigerat 6 juli 2013 av Fidden
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Well ja. Det borde väl inte vara något problem. Jag lyssnar ju inte högt direkt så kommer nog inte störa någon granne 😕 Jaha du syftade grannar, trodde du menade mer hur frekveserna studsar och sånt. xD En gång fick jag Securitas som knackade på efter jag spelat väldigt högt me dom. xD Grannarna hade ringt. Sedan dess har jag aldrig spelat högt så det stört. 😛
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 (redigerat) 🤪😲😆 Läste fel, tyckte han skrev. "Tyckte du att de funkade?" 😆 Redigerat 6 juli 2013 av Memphis
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Jaha du syftade grannar, trodde du menade mer hur frekveserna studsar och sånt. xD En gång fick jag Securitas som knackade på efter jag spelat väldigt högt me dom. xD Grannarna hade ringt. Sedan dess har jag aldrig spelat högt så det stört. 😛 Nejnej. Det har jag absorbenter till. Och alla rum är ju annorlunda 😛
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Äsch, den här dagen började inget bra. Glömde köpa kaffe, läser fel och missuppfattar. Jag går nog o lägger mig igen, hej då! xD
Fidden Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Naymari använder absorbenter där memphis använder grannar. Tja, nån glädje ska man väl ha av dom. Ställa en fet jävla granne i hörnet som basfälla. Eller fästa grannbarn i olika längd på väggen som en slags diffusator.
Fidden Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 (eeh, alltså, ni skriver säkert inte otydigt, jag greppar bara efter halmstrån här för att hitta nåt att skriva istället för att gå ut och springa)
SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Nejnej. Det har jag absorbenter till. Och alla rum är ju annorlunda 😛 Bor du inte i villa?
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Naymari använder absorbenter där memphis använder grannar. Tja, nån glädje ska man väl ha av dom. Ställa en fet jävla granne i hörnet som basfälla. Eller fästa grannbarn i olika längd på väggen som en slags diffusator. 😆 :lol: 😆 Äsch, den här dagen började inget bra. Glömde köpa kaffe, läser fel och missuppfattar. Jag går nog o lägger mig igen, hej då! xD ☺️ Bor du inte i villa? För tillfället ja.
SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 För tillfället ja. Vänta till i höst får du se, hur det funkar med hemstudio och grannar.
SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Spotify är lite konstigt. Det gick igång, men det började med en nyinstallation vilket händer ibland. Igår var det jäkligt segt.
Recommended Posts