Fidden Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Alla stånd var uppe! Jag gick ner och ställde mig, men blev liksom inte sugen. Så jag gick hem igen. Lite snopet.
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Möe sidechain äre... Skall du ha sång på låten eller NaymarI? Bra stämning i låten. Yes, ville få in lite av crescendo effekten i synthen som stråkarna har. Men inte riktigt alltså. Enda som har sidechain här dock 😑 Hade gärna velat ha sång på den. Lyckas jag med någon häftig text/sångare så tackar jag inte nej. Mycket Mycket o göra på den 😑 Har några idéer själv.
Fidden Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 På förekommen anledning vill jag upplysa om att det är straffbart att använda syntbrass. (ren brass-imitation alltså, syntbrass som låter synt är ok) annars var det snyggt ska tilläggas ☺️
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 (redigerat) På förekommen anledning vill jag upplysa om att det är straffbart att använda syntbrass. (ren brass-imitation alltså, syntbrass som låter synt är ok) annars var det snyggt ska tilläggas ☺️ Det låter fejk som det är nu ja. Men ska jobba lite med midin. Så tror jag det kan bli ganska verklighetstorget. Varför är det straffbart om man använder bra samplingar? Tackar! 🙂 Redigerat 5 juli 2013 av Naymari
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Det bara är det. Det har kungen bestämt. Bläckblås överlag är inte enkelt och komma över. 😊
drloop (oregistrerad) Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Fick mess igen från en amerikan som frågar när vi kommer och spelar i USA. Lustigt det där med internet.
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Alla stånd var uppe! Jag gick ner och ställde mig, men blev liksom inte sugen. Så jag gick hem igen. Lite snopet. Du ska va glad att du kom så lindrigt undan.
slejnard Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Brolle har spelat ikväll i badhusparken. 😑 Han E från Boden 😑 Ganska bra! 😑 Inte att han E från Boden mmmmen han sjunger bra. 😳
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Brolle har spelat ikväll i badhusparken. 😑 Han E från Boden 😑 Ganska bra! 😑 Inte att han E från Boden mmmmen han sjunger bra. 😳 Han sjunger bra, men är han inte nåt av en tönt?
D Vibe Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Bläckblås överlag är inte enkelt och komma över. 😊 Förutom euphonium. Fint instrument som jag använder i mina låtar då och då. Alltså inte ett samplat euphonium, utan the real deal. 😑
SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Förutom euphonium. Fint instrument som jag använder i mina låtar då och då. Alltså inte ett samplat euphonium, utan the real deal. 😑 Spelar du själv?
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 HÄJ LÄNGSTA FAN VILKEN FIN DAG Skärp dig! Ha koll. 😆😄 Jag gillar inte Calzone, tills jag fick smaka på en i Nice. En lokal korv var med istället för skinka. Jag är omvänd, inbakadpizza kan vara fantastisk! Så du äter alltså inte inbakad i hemlandet, bara när du är i Frankrike? 😛
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 (redigerat) Morgonkaffe? Morgonkaffe! Redigerat 6 juli 2013 av Naymari
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Har inget kaffe i nya lägenheten än! 😮 Får sticka o köpa nu. Grym pagetopper! 😮 Kan vara den bästa jag gjort! 😮
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Har inget kaffe i nya lägenheten än! 😮 Får sticka o köpa nu. Grym pagetopper! 😮 Kan vara den bästa jag gjort! 😮 Sopa! 😮
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Va säger du?! 😮😠 Hur kan man inte ha kaffe hemma liksom 😠 Jag har redan en kaffekokare. Och jag har inte flyttat hemifrån än! 😮
Memphis Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Sålde just mina monitorer HS80M, fan va back jag har gått på dom. xD Hur kan man inte ha kaffe hemma liksom 😠 Jag har redan en kaffekokare. Och jag har inte flyttat hemifrån än! 😮 😄
Naymari Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Sålde just mina monitorer HS80M, fan va back jag har gått på dom. xD 😄 Sådana har jag 😑 Whajj u sälja thäm? 😮 Fick den i studentpresent av mina systrar. ☺️
SadamJR Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Har begärt att licenstråden ska fimpas. Får se hur det går.
Fidden Postat 6 juli 2013 Postat 6 juli 2013 Ett riktigt åbäke. Fan vad sjukt... jag drömde om en såndär inatt 😳
Recommended Posts