D Vibe Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Jo, jag är faktiskt seriös med tråden, även om det inte blir något reverb som "det var bättre förr"-folk kommer att gilla 🙂. Jag kan tycka att lofi är kul. Fjädrarna i studsmattan var jag inte seriös med dock 😉
Memphis Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 (redigerat) Åt en Calzone, phett mätt! Ska dricka bärs på 2112 snart, som ju är Inflames egna pub/restaurang. Sjukt nice ställe me vansinnigt Goa o vällagade burgare. Redigerat 6 juli 2013 av Memphis
Neosus Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 ...å här entill tråki låt! Eller litet bluesjam närmare bestämt! Astråkig! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 ...å här entill tråki låt! Eller litet bluesjam närmare bestämt! Astråkig! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Gnäll inte så förbannat. Önskar att jag kunde spela så där.
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Rolig felsägning på rapport. Jordbruksverket blev jordgubbsverket i en nyhet om jordgubbar.
drloop (oregistrerad) Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 (redigerat) Åt en Calzone, phett mätt! Ska dricka bärs på 2112 snart, som ju är Inflames egna pub/restaurang. Sjukt live ställe me vansinnigt Goa o vällagade burgare. Jag gillar inte Calzone, tills jag fick smaka på en i Nice. En lokal korv var med istället för skinka. Jag är omvänd, inbakadpizza kan vara fantastisk! Redigerat 5 juli 2013 av drloop
D Vibe Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Här har vi ätit fryspizza. Alltså inte fryst pizza, men pizza som kommer från frysen... yaknowaddamean? .. och så åt vi min hemmagjorda jordgubbsglass. Goth. En lokal korv var med istället för skinka. 😮
D Vibe Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Rena mat- och/eller dryckestråden det här. Jag är törstig.
Neosus Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Tror fan jag tar å käkar en müslitallrik! ...ja alltså inte själva tallriken!
Fidden Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 tror jag ska gå ut och kolla stånden vid tiotiden och se om nåt är uppe. skulle vara najs med nått att stoppa i munnen.
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 tror jag ska gå ut och kolla stånden vid tiotiden och se om nåt är uppe. skulle vara najs med nått att stoppa i munnen. ... 😆
Pico Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Fick ett litet frispel i tv-licenstråden... kommer alltid hända igen.. eller aldrig, eller hur det nu är ni brukar säga. Nu blire lite jordnötter, en iskall och nån film. Tjo tammefan!
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Fick ett litet frispel i tv-licenstråden... kommer alltid hända igen.. eller aldrig, eller hur det nu är ni brukar säga. Nu blire lite jordnötter, en iskall och nån film. Tjo tammefan! Den här amis förstår visst inte vad ordet styrelseform betyder.
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Här är lite av en fördemo på låten jag nämnde igår. Your browser does not support the HTML5 audio tag whaddayothink?
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Och ja det är sidechain på synthen. Bara för att irritera Sadam 😛
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Här är lite av en fördemo på låten jag nämnde igår. Your browser does not support the HTML5 audio tag whaddayothink? Det var nåt brassljud där. Vad är det för nåt?
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Det var nåt brassljud där. Vad är det för nåt? En Tuba och en Trombon från Kontakt 5 i Sforzando-läge programmerat där allt är programmerat snortajt och med samma velocity. Ska lösa det senare så den inte är så jäkla tjat.
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 ...å här entill tråki låt! Eller litet bluesjam närmare bestämt! Astråkig! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Kalasgött Grahnen! 🙂 Jag väntar bara på världens fetaste orgel ska komma in och blåsa en av stolen 😱 😎
drloop (oregistrerad) Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 (redigerat) Möe sidechain äre... Skall du ha sång på låten eller NaymarI? Bra stämning i låten. Redigerat 5 juli 2013 av drloop
Recommended Posts