slejnard Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Fler i publiken än jag har haft de senaste 15 åren... Jo många kom å gick. Det var en sån där dag där affärerna flyttade ut på gatan.
slejnard Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Yes he gott! 🙂 Vi kanske har en del av en ev thailandsresa betald i februari! 😄
Zakyath Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Yes he gott! 🙂 Vi kanske har en del av en ev thailandsresa betald i februari! 😄 thailand är trevligt 🙂 men det är har blivit dyrare där!
joachime Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Väntade prylar från Thomann idag. Ringde och kollade spårning med Posten. Visade sig att budet varit här och vänt tjugo minuter tidigare. Jag hade glömt skriva portkoden i adressfältet. Nu måste jag vänta till på måndag. 🙁 Nu Kaffe!
joachime Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 En lämplig bestraffning. Frågan är om det funkar ändå till måndag. Kommer bli svårt att sova.
drloop (oregistrerad) Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Vad är det för skoj saker du köpt? På tal om inget. Nog dags för lite TF2 🙂
joachime Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Ja, det var länge sedan jag drog igång Steam. Hade ett xbox hemma i våras och spelade Skyrim som en galning. Var mycket roligare än jag väntat mig. Beställde en tokbillig höfnerplanka med P90's och lite lull-lull till den.
slejnard Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Kanske säljer en del instrument till SMÄKK och köper ny acke å en halvacke. 😑
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Helg nurå. Hela avdelningen på semester utom jag o en till 😑
Pico Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 What does a dyslexic insomniac agnostic do? Statys up all night wondering if there really is a Dog.
D Vibe Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 What does a dyslexic insomniac agnostic do? Statys up all night wondering if there really is a Dog. 😮 Har byggt färdigt ungarnas nya studsmatta nu. Pust. Massa fjädrar som man kunde ha använt till fjäderreverb 😏
Naymari Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 (redigerat) 😮 Har byggt färdigt ungarnas nya studsmatta nu. Pust. Massa fjädrar som man kunde ha använt till fjäderreverb 😏 De fjädrarna är nog litta för tjucka. Mvh/ Varförstibynmedstudsmattanärdetbörjadeblihäftigt_94 😑 Redigerat 5 juli 2013 av Naymari
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Massa fjädrar som man kunde ha använt till fjäderreverb 😏 Och jag som trodde att du menade allvar i den där tråden. Ser inte bra ut.
Recommended Posts