Memphis Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Jag sitter förresten i nya lägenheten nu, flyttade idag. Känns sjukt nice, är riktigt fräsh o rymligt.
drloop (oregistrerad) Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 (redigerat) Lyssnar på Kashmirs senaste platta E.A.R. Me like, danskar kan. Jag sitter förresten i nya lägenheten nu, flyttade idag. Känns sjukt nice, är riktigt fräsh o rymligt. Var? Redigerat 4 juli 2013 av drloop
Zakyath Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Jag sitter förresten i nya lägenheten nu, flyttade idag. Känns sjukt nice, är riktigt fräsh o rymligt. fan vad skönt ☺️ vad blev det för inneboende? eller kanske du som är inneboende. eller så bor du solo.
Memphis Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 (redigerat) Var? Svingeln baby! Så nu kan man lyssna på Springsteen från balkongen typ. 😄 Hur går det för dig me musiken? Jaha va kul, Memphis! 😄 Jopp jopp, du är välkommen på en kopp när som. 😄 Edith, ni andra med!! xD fan vad skönt ☺️ vad blev det för inneboende? eller kanske du som är inneboende. eller så bor du solo. Det är jag som är inneboende, hos en jämnårig asiatisk kille, vi kommer överens riktigt bra så känns skitgött. *** Ny slutgiltig mix nu! Fixade grejerna ni påpekade, låter mycket bättre nu. Mastrade även lite. Vad tycker du om låten loopis? Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 4 juli 2013 av Memphis
Zakyath Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 lyssnar igen och ja den är ju ganska hookig den där biten faktiskt... jag tror det var versen som lurade mig lite, den är ju ganska händelselös. någon löjligt bra sångerska på den där och ojojoj
Memphis Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 lyssnar igen och ja den är ju ganska hookig den där biten faktiskt... jag tror det var versen som lurade mig lite, den är ju ganska händelselös. någon löjligt bra sångerska på den där och ojojoj Det är sant ja, versen är händelselös, kom inte på något speciellt där, funderade på nån melodi men det kändes som kaka efter kaka, så lät bli. Så ja, någon form av sång där skulle sitta perfekt. Kanske rapp till o med.
Zakyath Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 ja, vem vet! gillade den hursomhelst mer idag än igår. konstigt 😛
Memphis Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 ja, vem vet! gillade den hursomhelst mer idag än igår. konstigt 😛 Va gott! 😄 Gött o höra.
Zakyath Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 🙂 imorgon ska jag ut och söka deltidsjobb. får se om det blir nåt napp
drloop (oregistrerad) Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Vore fin med en liten dam som sjöng på den låten memph
Memphis Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 (redigerat) Något speciellt du tänkt dig eller allt möjligt? Ninja Vore fin med en liten dam som sjöng på den låten memph Ja det vore nice! 😄 Men är så förbaskat svårt att få tag i någon bara. *** Detta är var en förbaskat kreativ musikvideo. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TjKmQmsRlBk Redigerat 4 juli 2013 av Memphis
Zakyath Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 nä tänkte ta pendeltåget en station i taget och gå runt i alla butiker och affärer i närheten av tågstationerna
SadamJR Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Nähä. Nä. Om det inte är det du vill? Valde du att sluta som moderator, eller fick du kicken?
D Vibe Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Sitter och gör ett solo på en låt. Är ju krattig på gura så jag får fylla på med effekter och synt för att få det att låta bra. Borde nog ta mig lite tid med gitarren så man kan lira lite bättre. Du kanske kan spela på kratta istället! 😑
Linus Postat 5 juli 2013 Trådstartare Postat 5 juli 2013 Jo, nu förstår jag vad du menar, men vad ska det va bra för?Medvetet dista en gitarr, vad ska det va bra för? 😉 Det är ju samma fråga som "varför dista en elgitarr?" Scay, vi tänkte samma sak! jaha, sidechae 😄
Micke H Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Jag sitter förresten i nya lägenheten nu, flyttade idag. Känns sjukt nice, är riktigt fräsh o rymligt. När är inflyttningsfesten?
Micke H Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 ☺️ De e freda! Hoppas man vinner 296 miljoner! 😑 Jag nöjer mig med 295. Miljoner alltså. Kronor alltså.
Fidden Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Köpte ett nytt adpak idag. Retro-varianten, det som jag undvikit att köpa hittills för att det är så dyrt (En tusenlapp, vad är det för vansinne?) Hittade det på 4sound, i en fyndback, för... 50:-
Fidden Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 1200:- kostar det visst nu för tiden på XLNs hemsida. HA!
Recommended Posts